Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@07:45:43 GMT

دیدار فکری با شاگردان سابق در مسجدسلیمان(عکس)

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۱۸۶۴

سرمربی استقلال با برخی شاگردان سابق خودش دیدار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری سرمربی استقلال عصر امروز برای حضور در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی این شهر حضور یافت. نشست خبری سرمربی استقلال همزمان با تمرین تیم نفت مسجدسلیمان بود و به همین خاطر فکری با اعضای این تیم دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


تعدادی از شاگردان سابق محمود فکری در این شرایط با او دیدار و گفت و گو کردند. مهم ترین برخورد فکری با محمد بلبلی هافبک سابق استقلال بود که در ابتدای فصل بعد از کش و قوس های فراوان از جمع آبی های پایتخت جدا شد و به نفت پیوست و حالا قرار است مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.


گفتنی است؛ استقلال فردا از ساعت 15 در مسجدسلیمان میهمان نفت این شهر است.

 

 

استقلال تهران محمود فکری (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران محمود فکری سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های آلومینیوم و فولاد در هفته بیست‌وپنجم از بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه با قضاوت یاسر همرنگ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک در شرایطی آغاز شد.

شاگردان مجتبی حسینی در آلومینیوم که در بازی گذشته در جام حذفی برابر پرسپولیس در ضربات پنالتی به پیروزی رسیده و جواز حضور در جمع ۸ تیم برتر را به دست آورده بودند، با انگیزه مضاعفی پا به زمین گذاشتند.

در دقیقه ۱۱ این دیدار ساسان انصاری نخستین گل بازی را برای فولاد به ثمر رساند اما در دقیقه ۶۰ امین کاظمی کار را به تساوی کشاند.

این نتیجه در پایان ۹۰ دقیقه تلاش تیم‌ها دست‌نخورده باقی ماند. با این نتیجه آلومینیوم اراک با ۳۱ امتیاز در رده دهم ایستاد و فولاد این هفته را با ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم به پایان برد.

ترکیب آلومینیوم اراک:

محمد خلیفه، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمد امین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمد مهدی لطفی
سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب فولاد:

کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، شاهین توکلی، مجتبی نجاریان، احسان پهلوان، وحید حیدریه، لوسیانو پریرا، ساسان انصاری، سینا مریدی و محمد علی نژاد
سرمربی: عبدالله ویسی

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس