Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری فرانسه امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد که «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک‌های جهان در ماه مارس سفری به عراق خواهد داشت.

این خبرگزاری از احتمال دیدار پاپ فرانسیس با حضرت آیت الله العظمی سیستانی، مرجعیت عالیقدر شیعیان عراق در نجف اشرف خبر داده است.

یادآور می‌شود دفتر حضرت آیت الله سیستانی تاکنون اظهارنظری در تایید یا رد این خبر ابراز نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که پاپ فرانسیس پیشتر اعلام کرده بود که به خاطر شیوع کرونا مطمئن نیست برنامه دیدار او از عراق در ماه مارس میلادی (اسفندماه) صورت گیرد. این دیدار در صورت انجام، نخستین دیدار یک پاپ از عراق محسوب می‌شود.

پاپ در این سفر که قرار است روز‌های ۵ تا ۸ مارس صورت گیرد به شهر بغداد و نیز شهر اور، اربیل، موصل و قراقوش در صحرای نینوا خواهد رفت.

برهم صالح، رئیس جمهور عراق در پیامی در توئیتر هنگام اعلام این سفر در ماه گذشته میلادی نوشت: این سفر حاوی پیام صلح برای عراقی‌ها از تمام مذاهب است و بر ارزش‌های مشترک ما شامل عدالت و عزت تاکید می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پاپ فرانسیس آیت الله سیستانی تحولات منطقه پاپ فرانسیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت

در دیداری حساس از هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴، آاس رم میزبان یوونتوس است. سه امتیاز این بازی در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای هر دو تیم به خصوص رم بسیار اهمیت دارد. با توجه به فشردگی بازی ها، دنیله ده روسی در این دیدار مهم شاید چند بازیکن خود را در اختیار نداشته باشد.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ لئوناردو اسپیناتزولا، جانلوکا مانچینی و سردار آزمون به دلیل مصدومیت جزیی و خستگی عضلانی در تمرینات روز گذشته رم غایب بودند. حضور آنها در ترکیب رم برای دیدار با یوونتوس قطعی نیست و احتمال می رود ده روسی برای جلوگیری از تشدید مصدومیت آنها، به این سه بازیکن استراحت دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • سردار، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟
  • عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • زبانزد شدن تجمل‌گرایی اشرف خواهر شاه + عکس و سند
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • مدیررسانه‌ای پرسپولیس: سپاهان به جای شکایت بیجا، عذرخواهی کند
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران