Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان رضایی می گوید نساجی تیم جنگنده ای است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می گوید دیدار فردا با نساجی مازندران با توجه به شرایط جدول فوق‌العاده حساس است. 

به گزارش طرفداری،‌ رحمان رضایی در نشست‌ خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهارداشت:

درگذشت دوست عزیز و دوست داشتنی‌ام مهرداد میناوند را به فوتبالیست‌ها و همه کسانی با او بازی کرده بودند و همچنین جامعه ورزش و خانواده‌اش تسلیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی فردا فوق‌العاده حساس و دشواری است، دیداری است که برای هر دو تیم از حساسیت بالایی از نظر نتیجه و وضعیت‌مان در جدول برخوردار است. 

وی افزود:

بعد از هفته‌ها که فرصت کمی برای آماده‌سازی داشتیم، برای این بازی نزدیک به 10 روز فرصت داشتیم. امیدوارم بازی خیلی خوبی انجام دهیم و بتوانیم هواداران ذوب‌آهن که این هفته سنگ تمام گذاشتند و به بازیکنان قوت قلب دادند، خوشحال کنیم. امیدوارم بازیکنان با دست پر برگردند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در رابطه با شناختنش از نساجی گفت:

سبک فوتبال نساجی کاملا مشخص است، چه زمانی که در لیگ دسته اول بود و الان چند سالی است در لیگ برتر حضور دارد، به جنگندگی و دوندگی بالا زبانزد است و هواداران خیلی خوبی دارد و عاشق تیم‌شان است. با توجه به اینکه خودم بچه این استان هستم، آنالیز خوبی از نساجی داشتیم. نساجی در فصل قبل موقعیت بهتری داشت، الان هم چه با مربی قبلی و چه الان خصوصیات جنگندگی خودشان را دارند. ما هم خوب آماده شدیم و حریف را آنالیز کرده‌ایم و در مجموع امیدوارم بازی باشد که با نتیجه خوبی به پایان برسد.

رضایی در پایان گفت:

امیدوارم به چیزی که هواداران ذوب‌آهن و تمام کسانی که در کارخانه ذوب‌آهن هستند، برسیم و آنها را خوشحال کنیم.

اخبار داغ 

درخواست خانواده میناوند از مردم: داغ مهرداد را تازه و تکرار نکنید روزهای سخت علی انصاریان در بیمارستان ناگفته ها از علت فوت مهرداد میناوند / پزشک او چه گفت؟ + فیلم تتلو تصویر بدون لباس خواهر و مادرش را تتو کرد + عکس اوله گونار سولسشر: داور تصمیمات نادرستی گرفت ولی ما باید به راه مان ادامه بدهیم تاثیر تفکرات توماس توخل در اولین بازی چلسی؛ 887 پاس و 79% مالکیت توپ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۲۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران که از زمان حضور ساکت الهامی در راس کادرفنی بسیار به صعود امیدوار شده است، این روزها برای مسابقه حساس با ذوب‌آهن در اصفهان آماده می‌شود.

نماینده مازندران در لیگ برتر هفته گذشته مقابل تراکتور تبریز بردی ارزشمند و شیرین را کسب کرد تا با اضافه شدن سه امتیاز به اندوخته امتیازی قبلی خود به بقا در لیگ برتر بسیار امیدوار شود.

ساکت الهامی حالا برای انجام بازی هفته بیست و پنجم تیمش را به اصفهان خواهد برد؛ نساجی روز چهارشنبه در فولادشهر میهمان ذوب‌آهنی است که هفته پیش بعد از مدت‌ها در فولادشهر طعم پیروزی را چشید و آلومینیوم اراک را شکست داد.

جدا از اینکه نساجی برای کسب امتیاز از مسابقه با ذوب‌آهن به اصفهان می‌رود و نیاز مبرمی به این مساله دارد تا بازهم به بقا در لیگ برتر امیدوارتر شود، ساکت الهامی با خاطره‌ای خوب به اصفهان سفر می‌کند.

الهامی در نیم فصل اول در زمانی که هدایت مس رفسنجان را برعهده داشت، همراه با این تیم در مصاف با ذوب‌آهن در اصفهان دو بر یک برنده شد و سه امتیاز مهم را در هفته ششم برای نارنجی‌پوشان کسب کرد. او حالا در مصاف با شاگردان محمد ربیعی بار دیگر امیدوار به تکرار خاطره خوب گذشته خواهد بود.

سرمربی باتجربه نساجی این روزها در تمرینات تیمش هم روحیه خوبی دارد و سعی می‌کند شاگردانش را به بهترین شکل برای دومین تقابل فصل خود با ذوب‌آهن در فولادشهر آماده کند.

دیگر خبرها

  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد