Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که بسیاری از افراد در کشور‌های اروپایی و آمریکایی پس از تزریق واکسن فایزر دچار عوارض جدی شده و برخی نیز جان خود را از دست داده‌اند، عده‌ای معدود به دور از هر گونه منطق و استدلالی، همچنان بر خرید واکسن کرونای معلوم الحال اصرار می‌کنند.

 

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی_ بیش از یکسال از شیوع بیماری منحوس کرونا در کشور ما می‌گذرد و متاسفانه طی این مدت، همه ما عزیزان بسیاری را در غم‌انگیزترین حالت ممکن از دست داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
رخت عزای هر کدام از هموطنانمان برای هر کدام از ما که تا کنون از ارابه مرگ بیماری کرونا به دور بوده‌ایم، گویی رخت سیاه ماتم بر دل ما بوده است و حال همه مردم به طرز عجیبی در سوگ عزیزان از دست رفته بد و ناخوش است.

طی روز‌های اخیر ماجرای بستری شدن برخی از افراد مثل دو فوتبالیست مشهور و نسبتا جوان کشور به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان، همه مردم و به ویژه هواداران آن‌ها را در شوکی عمیق فرو برده بود.    
عمق این شوک وقتی شدت گرفت که متاسفانه مهرداد میناوند بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشور، به علت شدت گرفتن بیماری، چشم از دنیا فرو بست و تلخی و سنگینی این روز‌های غمبار را دو چندان کرد.


اظهار نظر آدمک‌های چوبی با مدیریت رسانه‌های آن طرف آبی!  
درست در لحظاتی که عده بسیاری از هموطنان درگیر این غم سهمگین بودند، عده‌ای فرصت طلب با سواستفاده از ماجرای جان سپردن مهرداد میناوند آن را دستاویزی برای همراه شدن با اقلیتی جاهل و فارغ از هر گونه استدلال و منطق موضوع خرید واکسن از آمریکای جهانخوار قرار دادند.

همراه شدن با معدود آدمک‌های چوبی بی‌اختیاری که چنان نوار ضبط شده، سر هر مسئله‌ای ماجرای آمریکا و رابطه با این کشور جنگ طلب را تکرار می‌کنند، تنها یک پیام دارد و آن هم جهلی است که هیچ گونه منطق و استدلالی در پشت پرده آن وجود ندارد و بیشتر رنگ و بوی لجبازی و همراهی با دشمنان قسم خورده این نظام مقدس در آن به چشم می‌خورد.

در حالی که واکسن کرونای فایزر تا کنون تلفات بسیاری را به دنبال داشته است و واکسن کرونای ایرانی که توسط دانشمندان و متخصصان داخلی کشور ساخته شده است و نخستین مراحل تست انسانی خود را هم با موفقیت پشت سر گذاشته است، عده‌ای همچنان در اوج وطن دوستی پوشالی خود با لجبازی تکرار می‌کنند که خرید واکسن فایزر مطالبه ملی است.    
گاهی خوراک شبکه‌های بیگانه کشور را افراد خودی و داخلی و البته گاهی به عمد و گاهی هم سهوا جور می‌کنند و البته همنوایی سردمداران شبکه‌های ضد ایرانی با این افراد به ظاهر دلسوز هم کم نیست و کم به این مردم آسیب نزده است.


زخم خون‌های آلوده وارداتی هنوز تازه است!

واکسن کرونای ایرانی مراحل خود را یک به یک پشت سر می‌گذارد و احتمال موفقیت دانشمندان ایرانی در این ماجرا نسبت به واکسن‌های مشابه در سراسر دنیا بسیار بیشتر و امیدوار کننده‌تر است و این موضوعی است که خود غربی‌ها نیز به آن اعتراف کرده‌اند.

برخی از افراد توقع دارند واکسن بیماری کرونا را از کشوری تهیه کنیم که هنوز عوارض خون‌های آلوده وارد شده به کشور از فرانسه، که هم‌پیاله خونخوارترین و مستبدترین حکومت‌های دنیا مثل آمریکا که در دهه ۶۰ دامنگیر بسیاری از خانواده‌ها مانده است و راه چاره‌ای برای رهایی از ایدز و هپاتیت نیست و این زخم عمیق تا ابد زنده خواهد بود.

همراه شدن برخی از خبرنگاران داخلی با معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران و درج اخبار دروغین و فریبنده در رسانه‌های به طاهر ایران دوست، جای تعجب دارد که از ورود وزارت ارشاد اسلامی هم برای ورود و برخورد قانونی با گردانندگان سایت‌های خبری زردی که به هر قیمت به دنبال جذب مخاطب هستند نیز، هیچ خبری در دست نیست.

مسئولیت خطیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور ایجاب می‌کند تا عواملی که با در اختیار داشتن فضای بی قید و بند شبکه‌های مجازی به طرح موضوعاتی که بیشتر از چیز دیگری مطالبه رسانه‌های بیگانه و ضد نظام است را به دستگاه قضا و سایر مجریان قانون بسپارند و با چنین اقداماتی از تشویش اذهان عمومی و افزایش استرس و اضطراب اجتماعی جلوگیری کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: واکسن کرونا کرونا ویروس مهرداد میناوند علی انصاریان واکسن کرونای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۴۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم | ثواب این مسئله بیش از ۸ سال جنگ است | افراد باندی با مامورها رفتار نامناسب می‌کنند | تشدید اقدامات در حوزه حجاب

به گزارش همشهری آنلاین، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده فراجا در حاشیه مراسم گرامیداشت روز معلم و تجلیل از استادان، مدرسان و گروه‌های علمی فراجا که صبح امروز در ستاد فرماندهی فراجا برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح نور برای مقابله با کشف حجاب از سوی انتظامی کشور گفت:‌ اجرای طرح نور جزو اجرای فروع دین نیست و این مسئله نیز دستور خداست. وقتی آقا می‌فرمایند حرام شرعی و سیاسی است، یعنی حرام شرعی پای خود افراد است اما در حرام سیاسی یعنی ما مسئول هستیم.

افراد کاملا هدایت‌شده و باندی با مامورها رفتار نامناسب می‌کنند

سردار رضایی گفت: دشمنان می‌خواهند جامعه را به سمت تباهی ببرند و ما به عنوان بازوی حکومت نمی‌توانیم ساکت بشینیم و باید شرایط را مدیریت کنیم. بر اساس مستندسازی‌های آماده شده، افراد کاملا هدایت‌شده و باندی با مامورها رفتار نامناسب می‌کنند.

جانشین فرماندهی کل انتظامی کشور ادامه داد: انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود وقتی دهه ۴۰ امام فریاد زد که علما به داد اخلاق و دین برسید همین مسئله را می‌گفتند. ما این همه شهید دادیم و همه ما مدیون آنها هستیم. همه شهدا برای همین اهداف رفته‌اند و انقلاب امروز نباید سمت دیگری برود.

تشدید اقدامات قبلی در حال حرکت است/ بعضی‌ها نمی‌دانند جنگ کجاست

وی افزود: سواد یعنی فهم. برخی می‌گویند وکیل و دکترند اما اظهارات بی‌سوادانه‌ای دارند و متوجه نمی‌شوند که جنگ کجاست و جامعه به کدام سمت می‌رود. تشدید اقدامات قبلی در یک چارچوب در حال حرکت است و این کار جهادی و انقلابی است.

با قرارگاه نور جواب خود را به دشمن می‌دهیم

به گفته سردار رضایی جنگ‌های امروز در کشور از جنگ با عراق و تجزیه طلبان نیز بیشتر اهمیت دارد و حساس‌تر است. ما با این قرارگاه نور جواب خود را به دشمن می‌دهیم و این مسئله حتی از جنگ نیز حساس‌تر است.

این موارد غیرت مرد و نجابت زن را تخریب می‌کند

جانشین فرماندهی کل انتظامی کشور ادامه داد: به نظر من این تهاجم‌های فرهنگی بسیار پراهمیت و مخرب‌ترند. به عنوان مثال، اگر بمبی در جایی منفجر شود اثرات آن در همان منطقه می‌ماند اما اثرات این رفتارها بسیار تخریبگر است.

وی افزود: این موارد غیرت مرد و نجابت زن را تخریب می‌کند اما امروزه رنگ و لعاب دیگری دارد. برخی افراد با این رفتارها معانی حقوق شهروندی را لکه‌دار می‌کنند و خواسته الهی و وظیفه فراجاست که با این بی‌حرمتی‌ها مقابله کند.

ثواب این مسئله بیشتر از ۸ سال جنگ است

سردار رضایی با تاکید بر اینکه مسئله تکلیف الهی است، گفت: به نظر من ثواب این مسئله بیشتر از ۸ سال جنگ است زیرا جسارت و اعتقاد بالاتری می‌خواهد و باید در تربیت نیرو نیز این مسائل مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در موضوع عفاف و حجاب، سی و چند دستگاه مسئولیت دارند اما هیچکدام بصیرت و شجاعت لازم را در این زمینه ندارند و خدا را شکر ما پای کار هستیم.

ادعای حقوق بشر غربی‌ها این روزها در دانشگاه‌های آمریکا دیدنی است

سردار رضایی همچنین با اشاره به رفتار دولت آمریکا با دانشجویان مدافع غزه در این کشور گفت: ادعای حقوق بشر غربی‌ها این روزها در دانشگاه‌های آمریکا دیدنی است که چگونه با دانشجویان خود رفتار می‌کنند.

کد خبر 848662 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه زنان - حجاب فراجا

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • موفقیت واکسن‌های موسسه رازی در کنترل و پیشگیری بیماری آبله در گوسفند و بز در کشور
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • سندرم مرموزی که چهره خواننده مشهور را عوض کرد؛ بیماری «سلن دیون» چیست؟
  • با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم | ثواب این مسئله بیش از ۸ سال جنگ است | افراد باندی با مامورها رفتار نامناسب می‌کنند | تشدید اقدامات در حوزه حجاب
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون