Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری ۴۲ محفل انس با قرآن در استان کرمانشاه همزمان با ایام دهه فجر خبر داد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام محمد صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: 42 محفل انس با قرآن کریم همزمان با ایام دهه فجر در مکان‌های مختلف استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در آستانه چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی، فضای استان آکنده از عطر قرآن می‌شود گفت: محافل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه، مساجد، مراکز قرآنی، مراکز نظامی، بیمارستان ها، حوزه‌های علمیه و موسسات خیریه برپا می‌شود.

وی از آغاز برپایی 10 کرسی تلاوت و تفسیر در بقاع متبرکه و مساجد0و  تکریم از بانوان قرآنی در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(سلام‌اله علیها) خبر داد و اظهار کرد: همایش تجلیل از فعالان قرآنی، مسابقات کتابخوانی با موضوع قرآن کریم، مسابقات قرآن و ارسال فایل صورتی شرکت‌کنندکان، گفتمان انقلاب اسلامی از منظر قرآن کریم، نشست سبک زندگی قرآنی از مهمترین برنامه‌های قرآنی است که در دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

صالحی افزود: بقاع متبرکه ما باید به پایگاه قاری پروری و نخبه پروری تبدیل شود و آنگونه که باید از ظرفیت این بقاع متبرک استفاده نشده است که باید به طور ویژه فعالیت های قرآنی در دو حوزه آموزشی و تبلیغی ترویجی در بقاع متبرکه شکل گیرد و خلاء وجود یک کلاس ثابت تفسیر در کرمانشاه احساس می‌شود که امیدواریم با اجرای این طرح این مشکل مرتفع شود‌.

خانواده ایرانی|نظر قرآن درباره اجازه گرفتن از همسر/ چرا برای خانم‌ها واجب است که رفت‌وآمدهای خود را به همسرشان اطلاع بدهند؟دستگاه‌های اجرایی برتر استان کردستان در زمینه قرآن، نماز و عترت تجلیل شدندجشنواره عکس «آیات» از ظرفیت هنر برای انتقال آموزه‌های قرآنی بهره می‌برد

نقش اوقاف در تقویت اقتصاد استان کرمانشاه با ارائه برنامه‌ جامع و کاربردی

مدیرکل اوقاف استان کرمانشاه با اشاره به اینکه فرصت‌ها و پتانسیل‌های ویژه‌ای در راستای سرمایه گذاری موقوفات استان در پروژه‌های عمرانی و کشاورزی در اوقاف وجود دارد گفت: از اهداف اوقاف در راستای بهره‌گیری از ظرفیت موقوفات و سرمایه‌گذاری، معرفی و ارائه فرصت‌ها و پتانسیل‌های سرمایه گذاری موقوفات استان در پروژه‌های عمرانی، کشاورزی  و همکاری مجموعه معاونت اقتصادی استانداری جهت رفع موانع تولید از طریق هماهنگی با ارگان‌های ذیربط است.

وی افزود: سازمان اوقاف ظرفیت‌های بسیار زیادی بخصوص در قالب اراضی و مکان‌ برای جذب سرمایه‌گذاری دارد و تحقق این موضوع در ایجاد اشتغال، بهبود فضای کسب و کار و کاهش نرخ بیکاری نقش موثری دارد.

 حکم خلع ید بیش از 4000 متر از هزار اراضی موقوفه در کرمانشاه اجرا شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از جرای حکم خلع ید بیش از 4 هزار متر از هزار اراضی با ارزش تقریبی 600 میلیارد ریال موقوفه کوثر اهل بیت علیهم السلام که پنجاه سال تحت تصرف اداره کل فنی و حرفه‌ای استان خبر داد.

انتهای پیام/833/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تفسیر قرآن تفسیر قرآن استان کرمانشاه سرمایه گذاری مدیرکل اوقاف بقاع متبرکه انس با قرآن قرآن کریم دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۴۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد

"اعظم السادات برغمدی" با بیان این که دبیرخانه طرح ملی تلاوت قرآن کریم در مشهد دایر است گفت: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: کار ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآن حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.

مدیرطرح ملی قرآنی حفظ نور کشور گفت: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، کمک به خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی به خانواده ها از جمله اهداف این طرح است.

برغمدی افزود: این طرح فرصت بی‌نظیری پیش‌ روی دختران علاقه مند به قرآن در استانها قرار می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد