Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان نسبت به خطاب توهین‌آمیز شهردار اهواز به یکی از اقوام خوزستان، واکنش نشان داد.

قدس آنلاین: در پی انتشار فایل صوتی حاوی عبارت توهین‌آمیز موسی شاعری شهردار اهواز به یکی از اقوام خوزستان، سیدکریم حسینی نماینده اهواز و رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: "برخی افراد با ادبیاتی غلط، اقوام شریف ایرانی را خطاب می‌کنند؛ جایی برای بی‌ادبان در خوزستان وجود ندارد، مقامات قضائی و امنیتی ورود نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

یادآور می شود بعد از ظهر دیروز (۹ بهمن‌ماه) یک فایل صوتی از موسی شاعری شهردار اهواز در فضای مجازی منتشر شد که در خطابی نامتعارف، نسبت به یکی از اقوام خوزستان با لحنی توهین‌آمیز صحبت کرده و منجر به واکنش های زیادی در فضای مجازی شد.

در این فایل صوتی، شهردار اهواز با اشاره به برخی پروژه‌های شهری گفته است: "کیفیت اجرای این پروژه‌ها بسیار اهمیت دارد. به آقای حردانی گفته بودم نروی در منطقه ۲ (شهر اهواز)، "...‌بازی" در بیاوری و باید کار را با کیفیت و سرعت انجام بدهی."

در پی واکنش‌های عمومی در فضای خوزستان نسبت به این جملات، شاعری در ویدیویی توضیحاتی در این زمینه ارائه داد.

شهردار اهواز در این ویدیو، انتشار این فایل صوتی در فضای مجازی را کاری خلاف اخلاق و انسانیت دانسته و به روابط خود با اقوام مختلف اشاره کرده و گفته است: "همه، نزدیکی عمیق ما با برادران عرب را می‌دانند و بهترین دوستان، همکاران، مشاوران و مادر من عرب است و به این قومیت‌ها افتخار می‌کنم و مانند گذشته در کنار بهترین دوستانم از همه اقوام به ویژه قوم عرب خواهیم بود و اگر صحبت‌های من باعث رنجش خاطر عزیزانی شده، عذرخواهی می‌کنم."

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهردار اهواز سید کریم حسینی شهردار اهواز فایل صوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۵۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم