Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، علیرضا مظلوم‌رهنی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس اظهارکرد: ۷۰ تیم از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در  رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاداندیشی حضور دارند.

وی تشویق روحیه مطالبه‌گری دانشجویان را از اهداف مهم این مسابقه دانست و بیان کرد: نخستین رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاداندیشی با هدف تشویق و ترغیب روحیه مطالبه‌گری دانشجویان با فعالیت در محورهای  سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، هنر، اقتصادی، معماری، شهرسازی و سلامت که پاسخگوی نیازهای جوانان امروز بوده، شروع به فعالیت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با تاکید بر زمان اطلاع‌رسانی رویداد کرسی‌های آزاداندیشی در سطح دانشگاه افزود: پس  از ابلاغ شیوه‌نامه اجرایی رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاداندیشی از سوی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، اطلاع‌رسانی این رویداد از آذر در دانشگاه آزاد اسلامی  واحد شهرقدس شروع شد که با استقبال دانشجویان برای شرکت در این رویداد مواجهه شده‌ایم.

مظلوم‌رهنی ادامه داد: تیم‌های دانشجویی در قالب گروه‌های چهار نفره در این رویداد شرکت می‌کنند و تاکنون نیز بالغ بر ۷۰ تیم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس تشکیل شده است و از استادان گروه عمومی، لاجوردی، فرهادی و دیگر استادان که در تشکیل تیم‌ها فعالیت داشته‌اند قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه کرسی‌های آزاداندیشی تاثیر بسزایی در معرفت‌افزایی دانشجویان دارد، گفت: در رقابت تیم‌های دانشجویی شاهدافزایش قدرت کلام و استنباط دانشجو با تاثیرپذیری از کار تیمی و خلاقیت هستیم.

انتهای پیام/

شایان دنیادیده کد خبر: 1088221 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس مسابقات ملی کرسی‌های آزاداندیشی کرسی‌های آزاداندیشی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس مسابقات ملی کرسی های آزاداندیشی کرسی های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس رقابت تیم های دانشجویی کرسی های آزاداندیشی تیم های دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان

تین نیوز

میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران رویدادی را برای شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه صادرات و واردات برگزار می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با همکاری گمرگ جمهوری اسلامی ایران رویداد میز خدمت گمرک ویژه شرکت های دانش بنیان صادراتی را برگزار می کند.

این رویداد برای شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه صادرات و واردات در روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت جاری برگزار خواهد شد.

این خدمت در راستای تسهیل امور تجاری بین المللی شرکت های دانش بنیان و رفع مشکلات احتمالی ایشان و نیز پاسخگویی به درخواست های این شرکت ها توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود. در این رویداد چهره به چهره شرکت های دانش بنیان با توجه به موضوع خدمت مورد نیاز و در طبقه بندی های مختلف به صورت اختصاصی از بالاترین مقام مسئول گمرک، معاونین ایشان و مدیران ستادی راهکارهای عملیاتی دریافت خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان