Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام گروهی، امام جمعه رودبارجنوب در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهرستان به وقوع طوفان، باد و سرما زدگی به محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت: متأسفانه این امر به کشاورزان ضرر زیادی زده است، اگر چه مسئولان بازدید کرده اند و در آینده نیز وزیر جهاد کشاورزی به منطقه سفری خواهند داشت؛ اما انتظار ما این است که این بازدید‌ها خروجی خوبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه دروغ سبب گرفتاری به خیلی از گناهان می‌شود، افزود: بر اساس حدیث امام حسن عسکری (علیه السلام) "همه گناهان و پلیدی‌ها در اتاقی قرار دارند و کلید آن دروغ است. "

حجت الاسلام گروهی از جمله ویژگی‌های انسان‌های منافق را دروغگویی و بدعهدی و بد قولی دانست و تصریح کرد: "حضرت علی (علیه السلام) به مالک فرمودند:‌ای مالک، اگر با دشمن نیز عهد بستی باید به عهد خود وفا کنی! "

او بیان داشت: انسان‌های منافق در عبادت، سستی و تنبلی و ریاکاری می‌کنند و هنگامی که برای نماز آن‌ها را دعوت می‌کنند با کسالت به طرف نماز می‌آیند و رضایت خدا را در نظر نمی‌گیرند.

امام جمعه رودبار جنوب به میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: در عظمت مقام این بانوی بزرگ همین بس که امام زمان (عج الله)، ایشان را به عنوان الگوی خود نام می‌برند.

حجت الاسلام گروهی افزود: ما باید ولایت مداری و دفاع از ولایت را از حضرت زهرا (س) یاد بگیریم.

او تصریح کرد: انقلاب یک هدیه بزرگ الهی بود که با مجاهدت و رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و امروز همه مظلومان عالم چشم امیدشان به جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام گروهی بیان داشت: در روز روشن به ریاض حمله موشکی می‌شود و عربستان نمی‌تواند از خود دفاع کند و گروه کوچکی در عراق، مسئولیت آن را بر عهده می‌گیرد که این نشان از جان گرفتن مقاومت و فروپاشی استکبار دارد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه کرمان اخبار سیاسی ولادت حضرت زهرا محصولات کشاورزی حجت الاسلام گروهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۸۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • بحث درباره زیاده روی در عرق خوری در برنامه گلزار
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • لحظات نزاع وحشتناک گروهی قمه کش‌ها