Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تصریح کرد: امشب در برخی نقاط استان‌های کردستان ،کرمانشاه، لرستان ،ایلام ،شمال و شرق خوزستان، شمال غرب چهارمحال و بختیاری ،جنوب کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات البرز مرکزی شاهد بارش باران خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد : روز شنبه به جز استان‌های سیستان و بلوچستان ،هرمزگان، اصفهان ، کرمان، خوزستان، سمنان، قم ،مرکزی و ایلام در سایر مناطق کشور بارش تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضیائیان تصریح کرد: طی امشب و فردا با توجه به بارش برف همراه با وزش باد در شمال غرب و غرب کشور به ویژه مناطق مرتفع کوهستانی همچنین ارتفاعات البرز مرکزی و غربی و زاگرس مرکزی، احتمال کولاک برف و  خطر ریزش بهمن وجود دارد.

این کارشناس هواشناسی توضیح داد: سامانه بارشی روز یکشنبه در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی سبب بارش پراکنده شده و سپس از کشور خارج می شود.

ضیائیان افزود: تا روزهای پایانی هفته، جوی آرام در کشور حاکم است و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت با افزایش غلظت آلاینده‌ها مواجه خواهیم بود.

او درباره وضعیت آب و هوای تهران هم گفت: فردا آسمان تهران نیمه ابری در برخی ساعات ابری است و برای بعد از ظهر بارش پراکنده باران و وزش باد  پیش‌بینی می‌شود. بیشترین دمای هوای تهران به  ۱۱ درجه و کمترین آن به ۵ درجه می رسد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای ابری و بارانی در لرستان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛کارشناس هواشناسی استان لرستان گفت:برای فردا بعد ازظهر علاوه بر  افزایش پوشش ابر و سرعت وزش باد در برخی مناطق احتمال بارش خفیف و پراکنده خواهیم داشت.
بهمن محمدی مقدم افزود:از بعداز ظهر روز سه شنبه سامانه بارشی جدید وارد منطقه می شود که این سامانه تا روزهای پایانی هفته بر روی آسمان استان فعال خواهد بود .
 کارشناس هواشناسی لرستان گفت:در این مدت برای مناطق مختلف استان بارش باران رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد تا بازه شدید و شدیدلحظه ای پیش بینی می شود.
در ۲۴ ساعت گذشته پلدختر با دمای ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و الشنر با ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و سردترین شهر‌های استان بودند.



کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • ورود سامانه بارشی جدید از دهم اردیبهشت به ایلام
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از غرب کشور/ افزایش دما در اغلب مناطق کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از غرب کشور
  • هشدار زرد هواشناسی برای بیشتر نقاط کشور
  • پیش بینی هشدار زرد هواشناسی در بیشتر نقاط کشور
  • سامانه بارشی جدیدی در راه کشور | رگبار بهاری در این استان ها | چه زمانی هوا گرم تر می شود؟
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۸؛سامانه بارشی در راه ایران
  • تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود