Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در هفته جاری میهمان کمیسیون صنایع و معادن مجلس خواهد بود تا به سوالات نمایندگان پاسخ دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، براساس دستورکار هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس، روز یکشنبه(12 بهمن ماه(، اعضای این کمیسیون به بررسی شور دوم طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی، مرکز پژوهش‌ها می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است بررسی گزارش کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور در بندهای اجرایی و تنظیم پیشنهادات دیگر دستورکار کمیسیون صنایع و معادن در روز یکشنبه خواهد بود.

 

براساس این گزارش اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس دو‌شنبه(13 بهمن ماه) میزبان وزیر صنعت، معدن و تجارت خواهند بود تا رزم حسینی به سوالات جبار کوچکی نژادارم ساداتی نماینده رشت، مصطفی رضاحسینی قطب آبادی نماینده شهر بابک، الهویردی دهقانی نماینده ورزقان، جلال محمودزاده نماینده مهاباد، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه، هاجر چنارانی نماینده نیشابور و فیروزه و سیدمحمد مولوی نماینده آبادان، کیوان مرادیان کوچکسرائی نماینده قائم شهر، سوادکوه، جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی، علیرضا نظری نماینده خمین، مهدی طغیانی نماینده اصفهان و محسن فتحی نماینده سنندج و دیواندره و کامیاران پاسخ دهد.

 

براساس این گزارش درخواست انجام تحقیق و تفحص از «چگونگی احداث پتروشیمی الوند در داخل محوطه پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند» در اجرای ماده ۲۱۲ قانون آیین‌نامه داخلی دوشنبه(13 بهمن ماه) با دعوت از وزیر نفت و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس بررسی می‌شود.

 

همچنین ادامه بررسی گزارش تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور در ماده‌های اجرایی و تنظیم پیشنهادات دیگر دستورکار کمیسیون صنایع و معادن مجلس در روز دوشنبه خواهد بود.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس کمیسیون صنایع و معادن مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد

حسین علی حاجی دلیگانی با بیان اینکه جلسه پایانی کمیسیون تلفیق برای بررسی جدول لایحه بودجه با حضور معاونان سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار داشت: نشست کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شده و گزارش هیئت رئیسه کمیسیون در جلسات با کمیسیون‌های تخصصی درباره جداول بودجه قرائت شد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای افزایش حقوق نیرو‌های خدماتی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ اختصاص یابد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ما به ازای دو دهم درصد از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده برای نوسازی مدارس اختصاص یابد، علاوه بر این بر اساس مصوبه امروز کمیسیون مقرر شد تا در بودجه سال ۱۴۰۳ یک همت در اختیار وزارت علوم و یک همت در اختیار وزارت بهداشت برای تامین نیاز‌های دانشگاه‌های جامع زیر مجموعه وزارت علوم و دانشگاه‌های علوم اختصاص یابد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار داشت: معاونان سازمان برنامه و بودجه که به عنوان نماینده دولت در کمیسیون حضور داشتند با این مصوبات مخالفتی نداشتند و همراه بودند لذا بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ نیز در کمیسیون تلفیق به پایان رسید.

وی افزود: گزارش کمیسیون تلفیق فردا پنجشنبه در سیستم مجلس بارگذاری می‌شود تا نمایندگان بتوانند پیشنهادات خود را برای طرح در صحن مجلس در سامانه بارگذاری کنند و طبق تصمیم هیئت رئیسه مجلس گزارش کمیسیون تلفیق در دستور کار صحن قرار خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • مجلس با ارسال گزارش کمیسیون بهداشت به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه