Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - تمرکز زدایی از الزامات هر روز صنعت بیمه کشور به شمار می رود و باید در امر بیمه‌گری، جای جای کشور پهناور ایران مورد توجه دقیق و ویژه‌ قرار گیرد.
به گزارش پایگاه خبر نقدینه ، دکتر غلامرضا سلیمانی که در نشست شورای هماهنگی استان خوزستان سخن می گفت با تاکید بر ضرورت گسترش زیرساخت های الکترونیکی و همچنین اعلام این مطلب افزود: صنعت بیمه از زیرساخت های قابل قبولی در عرصه فناوری های نوین برخوردار است اما باید شرایط به گونه ای طراحی شود تا سراسر کشور از این ظرفیت مطلوب استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل بیمه مرکزی برپایی مداوم جلسات شورای هماهنگی استان ها را از راهکارهای مهم توسعه صنعت بیمه ارزیابی کرد و گفت: با وجود تمامی تلاش‌های صورت گرفته میزان حق بیمه تولیدی در سطح استان خوزستان چندان قابل قبول نیست و با توجه به قابلیت های تولیدی، صنعتی و کشاورزی خوزستان این میزان باید به چند برابر افزایش یابد. وی شرکت‌های بیمه را به پرهیز از رقابت های نادرست و غیرحرفه‌ای دعوت کرد و افزود: ارائه نرخ و شرایط حرفه ای در گرو ایجاد فضایی امن در عرصه بیمه گری و امکان حضور برابر تمامی شرکت ها در مناقصه ها و میدان های دیگر رقابت است.
رئیس شورای عالی بیمه از راه‌اندازی سامانه‌ای برای شناسایی آخرین وضعیت بیمه گذاران خبر داد و گفت: با تصویب آیین نامه ذخیره گیری این امکان فراهم شده تا با شناسایی بدهکاران بیمه‌ای از منابع این صنعت به خوبی صیانت شود. رئیس کل بیمه مرکزی در بخش پایانی سخنان خود به تشریح جزییات تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث از شرکت های بیمه خواست تا با تقویت توان انسانی و ایده های نوین از ظرفیت بیمه اجباری سی میلیون واحد مسکونی به عنوان فرصتی برای طراحی و عرضه بیمه نامه های تکمیلی استفاده کنند.
شایان ذکر است در این نشست دکتر سید محمد کریمی دبیر کل سندیکای بیمه‌گران ایران نیز دیدگاه های خود را در خصوص راهکارهای توسعه بیمه در استان ارائه کرد و اعضای شورای هماهنگی بیمه استان خوزستان نیز به طرح مسائل و مشکلات خود پرداختند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه پنج‌شنبه در دیدار با مربیان کردستانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی که توانسته بودند بر بام والیبال جهان قهرمانی کسب کنند؛ اظهار کرد: حضور دو نماینده کردستانی در قالب تیم ملی والیبال دانش آموزی باعث افتخار است.

وی با بیان این مهم که ورزش نشاط اجتماعی را به همراه دارد، عنوان کرد: برای رسیدن به قله‌های افتخار سختی‌های زیادی باید کشید و امروزه مربیان کردستانی توانستند به این مهم دست پیدا کنند و نشان دهند که ورزش کردستان رو به توسعه است.

زارعی کوشا گفت: استان کردستان به دلیل نداشتن صنایع بزرگ با مشکل حامی ورزش رو به رو است که با رایزنی‌های که انجام شده است امید داریم این مهم با راه اندازی صندوق از حمایت ورزشی حل شود.

استاندار کردستان ابراز امیدواری کرد: صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای با کمک گرفتن از معادن تا حدی می‌تواند به حمایت از ورزش کمک کند.

زارعی کوشا گفت: مجموعه استانداری با تمام توان در خدمت ورزش استان است و تا کنون نیز با توجه به ظرفیت‌هایی که داشته است به تیم‌های ورزشی کمک کرده است.

استاندار کردستان در پایان با اشاره به اینکه امروزه والیبال کشور در جامعه جهانی شناخته شده است، یادآور شد: امروزه والیبال کردستان باتوجه به این افتخار باعث شده که این رشته در بین خانواده از جایگاه خاصی برخوردار باشد و این مهم می‌طلبد که توجه و برنامه ریزی دقیق‌تری انجام گیرد

کد خبر 6095334

دیگر خبرها

  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها
  • شورای راهبردی بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی تشکیل می‌شود
  • کاهش ۲۳ درصدی حوادث کار در کرمانشاه