Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@07:21:55 GMT

از ترس بازی در وطنی با نساجی قرارداد امضا نمی کنند

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۴۵۳۱

از ترس بازی در وطنی با نساجی قرارداد امضا نمی کنند

بعد از شکست نساجی در برابر ذوب آهن که موجب شد این تیم فانوس سقوط را در دست بگیرد رضا حدادیان مالک باشگاه مسئولیت های این شکست را بر گردن گرفت و خواستار احترام مردم به تیم نساجی شد. 

به گزارش "ورزش سه"، او که با شبکه تلویزیونی استان مازندران صحبت می کرد گفت: اصلا حام خوب نیست. نساجی یک سری مشکلات دارد که این ها باید رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به شخصه مسئولیت این شکست ها را بر عهده می گیرم و بدون شک تلاش خواهیم کرد که این مشکلات رفع شود و در نهایت نساجی به شیوه ای بازی کند که درخور شان و شایسته مردم مازندران باشد. همه مقصر هستیم که تیم خوب بازی نمی کند. من، کادر فنی و بازیکنان. بچه ها خوب بازی نمی کنند. نساجی برای یک استان است. این تیم باید حفظ شود. نساجی موجب نشاط اجتماعی در استان است و لبخند را بر لبان مردم می آورد و وقتی می بازد همه مردم استان را ناراحت می کند. 

 

او در پاسخ به این سوال مجری که آیا تیم درابتدای فصل بودجه لازم را برای بستن یک تیم خوب در اختیار نداشته است؟ گفت: نمی خواهم خیلی به گذشته برگردم. این تیم بودجه خوبی در اختیار داشته و از سویی امکانات خوبی هم در اختیار داشته است. ضعف هایی در تیم وجود دارد که با همه تلاش ها باز هم به چشم می آید. ما باید تلاش کنیم این ضعف ها را اصلاح کنیم و بازگشت به گذشته دردی را دوا نمی کند. از همین جا اعلام می کنم مسئولیت نقل و انتقالات تیم را برعهده می گیرم و بر همه اتفاقات نظارت خواهم کرد. پیش از این من اصلا دخالتی نمی کردم. اما از مردم می خواهم صبور باشند و به تیم احترام بگذارند. هنگام خروج تیم از استادیوم وطنی نباید برای تیم استرس ایجاد شود. این فشارها موجب شده بازیکن از فاصله چند متری توپ را به بیرون بزند. ما نقطه ضعف ها شناسایی کرده ایم و تلاش خواهیم کرد همه آنها را برطرف کنیم و اینجا سعه صدر تماشاگران به ما کمک می کند زودتر از این بحران خارج شویم. 

 

 

رضا حدادیان از مرز بندی ها در استان گلایه کرد و گفت: چمنی که ما در آن بازی می کنیم ما را زمین گیر کرده است و برای همین بازی 5 بازیکن ما مصدوم بودند. بازی در استادیوم وطنی به جای اینکه بیشتر به نفع ما تمام شود به سود حریفان تمام شده است. سوال من اینجاست آیا قا ئمشهر دارای امکانات حرفه ای برای حضور نساجی هست؟ ایا هتل 5 ستاره برای میزبانی تیم ها دارد؟ همه شهرهایی که در لیگ برتر تیم دارند دارای استادیوم خوب هستند واین استادیوم در اختیار تیم ها قرار می گیرد. در دوران کرونایی که تماشاگر به استادیوم نمی آید بهترین فرصت بود که چمن استادیوم شهید وطنی طبیعی شود اما این اتفاق صورت نگرفت اما همان طور که می بینید در دیگر شهرها بهترین استادیوم ها را به تیم های لیگ برتری می دهند. در تهران در اصفهان و... وقتی بحث بازی نساجی در شهرهای دیگر استان به وجود آمد گلایه ها شروع شد. چرا نساجی باید در شهرهای دیگر به میدان برود؟ مثلا نوشهر. نساجی برای استان مازندران است با محوریت قائمشهر.  چرا بین شهرهای ما در استان مازندران اختلاف وجود داشته باشد؟ قا ئمشهر – ساری و بابل نصف تهران هم نمی شوند اما مرز بندی وجود دارد . تعجب می کنم که چرا ما کنار هم نیستیم. حالا که استادیوم شهید وطنی شرایط میزبانی از تیم نساجی را ندارد چه اشکالی پیش می آمد که این تیم در شهر دیگری از استان به میدان می رفت؟ ما بهترین زمان را برای کاشت چمن طبیعی در استادیوم شهید وطنی از دست دادیم. به خاطر همین حرف ها من در اینباره با مدیر کل ورزش و جوانان استان و هم چنین استاندار صحبت کردم و قرار شد تا زمان درست شدن استادیوم شهید وطنی تیم در استادیوم دیگری از استان به میدان برود. بدون شک فصل آینده هم تلاش خواهیم کرد تیم را به قائمشهر منتقل کنیم. این یک واقعیت است که برخی از بازیکنان از ترس مصدومیت حاضر به عقد قرارداد با نساجی نمی شوند. 

 

مالک باشگاه نساجی در پایان از بازیکنان تیمش گلایه کرد و گفت: پیش از بازی من با بازیکنان صحبت کردم. از آنها خواستم این بازی را به خاطر من ببرند. 5 درصد از مبالغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم. قرار شد در صورت برد 5 درصد دیگر به آنها پرداخت کنیم. گفتم اگر ببرید 5 درصد از جریمه در نظر گرفته شده را هم خواهم بخشید و قرار بود پاداش خوبی هم به آنها بدهم. اما خطاب به مردم خوب مازندران می گویم نگران نباشید. تیم سقوط نخواهد کرد. 5-6 بازیکن خوب با نظر مجید جلالی به ترکیب تیم اضافه می شوند و شرایط ما بهتر خواهد شد.

نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران استادیوم شهید وطنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟

در اینکه انتخاب موسیقی بر مبنای سلیقه شخصی افراد است و شاید درباره تعریف موسیقی مناسب در فضای معین به تعریف مشخصی نرسیم، شکی نیست؛ اما اینکه قبل از شروع یک فوتبال پر هیجان برای تماشاچیان در استادیوم آواز علیرضا قربانی پخش کنیم، قطعا کج‌سلیقگی است!

به گزارش ایسنا، شامگاه گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) پرونده رقابت‌های دور یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با صعود سپاهان و حذف پرسپولیس بسته شد. یکی از حساس‌ترین رویداهای فوتبالی شب گذشته بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک بود که اتفاقا به میزبانی اراکی‌ها برگزارشد.

بسیاری از علاقمندان فوتبال در این شب پر هیجان ورزشی راهی استادیوم شدند تا تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند. معمولا در همه دنیا رسم بر این است که قبل از بازی‌های فوتبال برای حاضران در استادیوم موسیقی‌های پر هیجان پخش می‌کنند تا تماشاچی با فضا همراه شود و رخوتی در استادیوم ایجاد نشود؛ گاهی هم بسته به اهمیت بازی خوانندگان مطرح پاپ به استادیوم دعوت می‌شوند تا قبل از شروع بازی شور و هیجان مضاعف به تماشاچی تزریق کنند.

اما شب گذشته در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک بدون توجه به تمام این موضوعات برای حاضران موسیقی نواحی و آواز علیرضا قربانی (خواننده کلاسیک ایرانی) پخش شد؛ آن هم در شرایطی که نه مخاطب برای شنیدن آواز ایرانی حاضر شده است و نه آواز ایرانی قرار است به فضای استادیوم هیجان ببخشد!

درست است که موسیقی برای عده زیادی از مردم تنها جنبه سرگرمی دارد اما نباید از تاثیر موسیقی بر ذهن غافل شد. اینکه در تمام این سال‌ها موسیقی ورزشی مناسبی برای چنین رویدادهایی ساخته نشده است، قطعا جای بحث مفصل دارد اما کاش برگزارکنندگان مسابقه شب گذشته فقط کمی به اثربخشی موسیقی مهیج برای مخاطب فوتبالی احترام می‌گذاشتند و با کج‌سلیقگی نه جایگاه موسیقی ایرانی را تنزل می‌بخشیدند و نه حوصله تماشاچیان فوتبال را سر می‌بردند!

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا بانک مسکن قرارداد با صندوق توسعه ملی را امضا نکرد؟
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟