Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@06:58:54 GMT

جزئیات برگزاری جشنواره فیلم فجر اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۴۹۰۲

جزئیات برگزاری جشنواره فیلم فجر اصفهان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان جزییات برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را شرح داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان پیش از ظهر امروز (شنبه ۱۱ بهمن‌ماه) در نشست خبری تشریح برنامه‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و روز مادر، گفت: هم‌زمان با برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، یازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان نیز از چهارشنبه برگزار خواهد شد و تا ۲۲ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جشنواره ۱۶ فیلم در پردیس سینمایی سیتی‌سنتر و پردیس سینمایی ساحل به نمایش گذاشته خواهد شد.

رمضانعلی معتمدی ادامه داد: زمان اجرا و اکران این فیلم‌ها از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت ۱۹ خواهد بود. سلامت مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیشترین اهمیت را دارد و از همین روی تنها ۳۰ درصد ظرفیت سالن‌ها در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

وی درباره چگونگی تهیه بلیط جشنواره، افزود: تمام بلیط‌های جشنواره از طریق سامانه‌های آنلاین به صورت اینترنتی فروخته خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: دو سالن به عموم مردم اختصاص داده شده و یک سانس به اصحاب فرهنگ و هنر اختصاص داده شده است. در این تک سانس در خدمت مسئولان و اصحاب هنری خواهیم بود.

تکمیل می‌شود…

کد خبر 471771

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سی و نهمین جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم فجر سینما مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۴۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، در استان پیشرفت فیزیکی اجرای این طرح رادر شهرهای شهرضا، مبارکه، دولت آباد و دهاقان بیشتر از دیگر شهرها اعلام کرد وگفت: آمار مجموع ثبت نام کنندگان، بیش از ۴۶۱ هزار نفر و تأیید نهایی تجمیعی بیش از ۱۳۱ هزار نفر بوده است.

علیرضا قاری قرآن افزود: تعداد متقاضیان دارای آورده بیش از ۴۰ میلیون تومان در استان، بیش از۴۶ هزار و ۷۰۰ نفر است.

وی گفت: هزینه واحدهای طرح نهضت ملی مسکن با توجه به تاریخ شروع، مشخصات فنی، تعداد طبقات و مساحت متفاوت و به نسبت پیشرفت طرح از متقاضیان اخذ و در نهایت به قیمت تمام شده واگذار می‌شود.

قاری قرآن افزود: میزان تسهیلات پرداختی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، ۵۵۰ میلیون تومان با کارمزد ۱۸ درصد و مجموع دوران مشارکت و اقساط ۲۰ سال است و در هنگام تحویل واحد، فروش اقساطی برقرار می‌شود.

وی گفت: اجرای این طرح در استان اصفهان، در مراحل مختلف اخذ پروانه، فونداسیون، اسکلت، سقف، سفت کاری و نازک کاری بوده و پیش بینی می‌شود تا سال ۱۴۰۴ به بهره برداری برسند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، کیفیت ساخت مسکن رادر اجرای این طرح مطابق مقررات ملی ساختمان بیان کردو افزود: ۱۳ پیمانکار در ساخت و تکمیل طرح های نهضت ملی مسکن فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا