Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی از راه‌اندازی و فعالیت ۶ مرکز درمانی جدید در حاشیه شهر مشهد خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، محسن ذاکریان اظهار داشت: ۶ مرکز در حاشیه شهر مشهد در نظر گرفته شده است تا در راستای محرومیت زدایی، افراد نیازمند را شناسایی و خدمات درمانی رایگان را به آنها ارائه کند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برخی از افراد نیازمند به دلیل مشکلات معیشتی و هزینه‌های درمانی، درمان خود را به تعویق انداختند که در حاشیه طرح شهید سلیمانی این افراد شناسایی و خدمات خوبی را دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذاکری عنوان کرد: توسط بسیجیان پایگاه بسیج این افراد شناسایی و در موعد مقرر تحت معاینه رایگان پزشک قرار می‌گیرند؛ علاوه براین با داروخانه  محل نیز رایزنی شده تا داروی مورد نیاز را به صورت رایگان در اختیار این بیماران قرار دهد.

وی با بیان اینکه ۶ مرکز برای این کار در حاشیه شهر در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: هفته ای یک روز پزشک به صورت رایگان بیماران را ویزیت می‌کند و طی روز ۳۰ نفر بیمار ویزیت رایگان می‌شوند و داروهای خود را نیز به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

ذاکریان با تاکید بر اینکه اگر پزشک نیاز به مراجعه به متخصص را احساس کرد و یا عکس و آزمایش نیاز بود، بیمار به مراکزی که این اقدامات را به صورت رایگان ارائه می‌کند ارجاع داده می‌شود، بیان کرد: پزشک حاضر در این طرح پزشک جهادی است و این طرح ادامه‌دار خواهد بود.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ظرفیت درمانی صورت رایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۵۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاکمیت نگاه ویژه‌ای در تأمین نیاز‌های حرفه‌ای ماماها داشته باشد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمود فاضل رئیس شورای عالی نظام پزشکی در مراسم روز ماما اظهار کرد: ایجاد هارمونی در بین رشته‌های علوم پزشکی از لوازم و تکالیف یک سیستم حرفه‌ای پیشرو است.

وی حوزه پزشکی را پرافتخارترین حوزه‌ها در کشور خواند و افزود: نقش ماما در بهبود شرایط مادر باردار که به گفت و گو و انتقال تجربیات و مهارت‌ها اعمال می‌شود، مصداق هنرمندی است.

فاضل گفت: ماماها، خانواده که پایه‌ای‌ترین واحد جامعه است را مراقبت می‌کنند و این باید حاکمیت را متوجه نماید که نگاه ویژه‌ای در تأمین نیاز‌های حرفه‌ای و معیشتی ایشان مبذول کند.

وی همچنین به تفاهمنامه سازمان نظام پزشکی با وزارت آموزش و پرورش که طی آن بر تأمین مراقبین سلامت وزارتخانه از دانش آموختگان جامعه پزشکی از جمله مامایی تأکید شده است، اشاره کرد.

فاضل ضمن تأیید مشکلات حوزه‌ سلامت بر حفظ امید به عنوان یک راه استراتژیک تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دخالت تکنسین‎‌ها در امور جراحی و زیبایی/ چطور باید شکایت کرد؟
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد
  • منطقه مکران می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ استفاده از ظرفیت این منطقه کشور را از نفت بی‌نیاز می‌کند
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • حاکمیت نگاه ویژه‌ای در تأمین نیاز‌های حرفه‌ای ماماها داشته باشد
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت