Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@05:20:47 GMT

روایت مجازی اسناد 40 سال تئاتر مقاومت

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۶۱۶۶

روایت مجازی اسناد 40 سال تئاتر مقاومت

نمایشگاه اسناد «۴۰سال تئاتر مقاومت» همزمان با برگزاری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در قالب  دیجیتال در فضای مجازی ارائه می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، نمایشگاه مجازی «اسناد۴۰سال تئاتر مقاومت» عنوان رویداد ویژه‌ای در سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر است که به گردآوری داده‌های بصری از جمله مجموعه‌ اجراهای مقاومت (صحنه‌ای، محیطی و انواع تئاترهای بیرونی، خیابانی، تئاتر در نهادهای نظامی و پادگان‌ها، تئاتر در جبهه، تئاتر در پناهگاه و در مدارس، تله‌تئاترها)، نمایشنامه‌ها، کتاب‌های مرجع، جشنواره‌ها، رویدادها، همایش‌ها و سمینارهای پژوهشی، شهدای هنرمند تئاتر و پایان‌نامه‌های مقاومت پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است «اسناد۴۰سال تئاتر مقاومت» در این نمایشگاه  رویدادهای مربوط به جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و مسائل متعاقب آن تعریف شده است. مدیریت این نمایشگاه را حسین ملکی برعهده دارد.

این نمایشگاه  در روزهای 14 تا 20 بهمن  با ارائه‌ی بخش‌های مختلف به صورت روزانه در سایت جشنواره تئاتر فجر به نشانی www.fitf.ir  و سایت ایران تئاتر به نشانی  www.theater.ir ، صفحه اینستاگرام جشنواره با شناسه کاربری @39thfadjrtheaterfestival و گروه چندرسانه‌ای روزنامه ایران دردسترس علاقه مندان خواهد بود.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه 11 تا 20 بهمن برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره تئاتر فجر 39 سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر تئاتر مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور، از ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود و نمایش ۴۴۴ به کارگردانی نرجس آخوندپور در این جشنواره حضور خواهد داشت.   گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور یافت.

دیگر خبرها

  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • خبرهایی از مهران مدیری، پریناز ایزدیار و لغو ۵ کنسرت
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!