Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس شورای اسلامی شهرقدس از برگزاری جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با رعایت پروتکل های بهداشتی با شکوه هرچه تمام در قدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ ابوطالب آذربرا ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک از بزرگ‌ترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در سایه یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، بیداری و آزادی‌خواهی مردم به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن با تمام وجود تلاش کرد.

مهندس ابوطالب آذربرا عنوان کرد: انقلاب اسلامی سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین در ایران، منطقه و جهان است.

نایب رییس شورای اسلامی شهرقدس گفت: برای پاسداشت این انقلاب عظیم علیرغم محدودیت های کرونایی، مجموعه مدیریت شهری قدس برنامه ریزی دقیق و مفصلی برای برپایی باشکوه جشن های پیروزی انقلاب با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی انجام داده است.

مهندس آذربرا اظهار داشت: آذین بندی و نورافشانی شهر، برگزاری مسابقات ورزشی متنوع، نمایشگاه های مختلف، مسابقات کتابخوانی و علوم قرآنی، برگزاری همایش تکریم از مادران شهدا همزمان با ولادت باسعادت حضرت فاطمه(س) و ... از مهمترین برنامه هایی است که در دهه مبارک فجر اجرا خواهد شد.

لازم بذکر است جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرقدس  با حضور  نقی علی وند عضو شورای شهر ، رضا حیدری عامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری و عبادی سرپرست امور بین الملل و ارتباطات شهرداری برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رعایت پروتكل های بهداشتی جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزین به عربستان رفت

به گزارش خبرنگار مهر رئیس‌کل بانک مرکزی ایران امروز به دلیل حضور در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی راهی عربستان شد.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت دکتر محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

کد خبر 6089855 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • رئیس کل بانک مرکزی به عربستان رفت
  • فرزین به عربستان رفت
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است