Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا هاشمیان در گفتگو با برنامه «طبیب»، با اشاره به اینکه درگیری ریه علی انصاریان از ابتدا از آقای میناوند بالاتر بود، اظهار کرد:  ولی ما برای ایشان از روش‌های غیرتهاجمی استفاده کردیم که گاها استفاده از روش‍‌های غیرتهاجمی هم برای ریه‌هایی که بسیار آزرده است، می‌تواند خطراتی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه همچنان مقداری هوا هنوز در ریه ایشان در گردش است، عنوان کرد: ما در این مدت مؤکدا شواهدی را که می‌دیدیم زیر نظر گرفتیم و با چهار تن از متخصصان معتبر کشور در تماس هستیم و از چهار تن از جراحان و همچنین از فوق تخصص‌های آی سی یو برای روند درمان ایشان به صورت حضوری کمک گرفیتم، سی تی اسکنی که ساعاتی پیش گرفتیم نشان می‌دهد ریه سمت راست بهتر شده و ریه سمت چپ نیز کماکان به سمت بهبودی است ولی هنوز آن مقدار هوایی که در ریه بود وجود دارد و از آن ناحیه احساس خطر می‌کنیم.

این پزشک متخصص در ادامه اضافه کرد: تنفس ایشان همچنان با روش غیرتهاجمی و با ماسک جلو می‌رود، هوشیار هستند و خودشان غذای‌شان را میل می‌کنند اما همچنان با کمبود اکسیژن روبرو هستند، مراحل درمانی بر اساس پروتکل‌های درمانی کشور و بسیار محکم جلو می‌رود، اما وقتی رضایتمندی را داریم که دیگر شواهدی از درگیری‌های ریوی نداشته باشیم.

هاشمیان همچنین تصریح کرد: در هر صورت مشورت‌ها مرتبا انجام شده و کمیسیون پزشکی فوق تخصصی را برای ریه ایشان به صورت مرتب برگزار می‌کنیم. اما هنوز پی سی آر ایشان مثبت است و هنوز ویروس در بدن‌شان و در حال انتقال است و به همین دلیل دیدارها و ملاقات‌ها با مراعات پروتکل‌ها برقرار می‌شود، لذا از مردم می‌خواهیم برای ایشان دعا کنند تا روند درمان با همین آرامش جلو رفته تا به بهبودی کامل بیانجامد. 

کد خبر 5134341

منبع: مهر

کلیدواژه: علی انصاریان شیوع کرونا محمدرضا هاشمیان ویروس کرونا آمار کرونا سیما سادات لاری واکسن کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا کووید 19 پروتکل های بهداشتی تغذیه با شیر مادر درمان ناباروری رژیم غذایی سرطان فیزیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی ایران سازمان نظام پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۷۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی گفت: آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهند.

مهرداد بذرپاش امروز جمعه هفتم اردیبهشت در مراسم افتتاح ۸۴۰۴ پروژه‌ به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، افزود: امروز آمار پروژه‌های ملی مسکن که مراحل آن آغاز شده یا به اتمام رسیده و یا در مرحله کار هستند از دو میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرده است.

وی با بیان اینکه رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم، تاکید کرد: اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی یادآور شد: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت‌ ملی مسکن، ماحصل زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تامین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: امروز هم‌چنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهصت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریع‌تر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش گفت: عزم دولت جدی بوده و یکی از کار های اصلی و قول دولت و قانون نیز تامین مسکن برای مردم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • قیمت نفت از نردبان عوامل مثبت بالا رفت
  • مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • کاشی، استاد دانشگاه: این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ این وضعیت همه را می ترساند/ جامعه دارد خودش را به نحو تازه ای، تعریف می کند/ ما در یک نقطه آغاز قرار داریم؛ این نقطه آغاز به مراتب رادیکال تر و مهم تر از عصر مشروطه است
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲