Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماجرای انتقال دایوت اوپامکانو به بایرن مونیخ در حال جدی تر شدن است و مذاکرات اولیه میان طرفین انجام شده است

دایوت اوپامکانو، مدافع 22 ساله فرانسوی لایپزیش مدت هاست که زیر نظر بایرن مونیخ قرار دارد و از او به عنوان جانشین احتمالی داوید آلابا و ژروم بواتنگ یاد می شود.

به گزارش بیلد، روز پنج شنبه ملاقاتی میان حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ و ساشا بریز و فولکر اشتروت از آژانس نقل و انتقالاتی اسپورت 360 انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آژانس نقل و انتقالاتی، مدیریت برنامه های نیکلاس زوله و آدریان فاین از بایرن مونیخ را هم عهده دار هستند اما موضوع صحبت آن ها با صالح حمیدزیچ در خصوص دایوت اوپامکانو بوده است. آن ها در زابنر اشتراسه، مقر باشگاه بایرن مونیخ حدود 3 ساعت در خصوص وضعیت دایوت اوپامکانو به صحبت پرداختند. بند فسخ قرارداد اوپامکانو، 43 میلیون یورو است و باید دید بایرن مونیخ برای جانشینی آلابا یا بواتنگ، حاضر به خرید این مدافع جوان فرانسوی می شود یا نه. 

اخبار داغ 

چوب بازی مهرداد میناوند و سهراب بختیاری زاده در جشن عروسی ایمان مبعلی استقلال به خاطر هانی کرده احضار شد زنان از تهران می ترسند / افزایش 18 درصدی ناامنی با تاریکی های شبانه پایتخت گریه های مادر علی انصاریان مقابل بیمارستان برونو فرناندز، تمام وجود منچستریونایتد است | یادداشت تحلیلی کارت فلشبک کریستیانو رونالدو عرضه شد/ فیفا 21

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دایوت اوپامکانو بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۷۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل لئونیداس استرجو به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 1-0 بایرن مونیخ)

لئونیداس استرجو گل اول اشتوتگارت را به ثمر رساند.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • فن دایک جایی نمی‌رود: در دوران گذار، لیورپول را همراهی خواهم کرد
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • گزینه ایده‌آل بایرن مونیخ زیر آفتاب میامی!
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • ترس از مدیران، دلیل بی‌میلی اونای امری به نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • گل کاتومپا اموومپا به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ)
  • گل وویونگ جونگ به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 2-1 بایرن مونیخ)
  • گل هری کین به اشتوتگارت از روی نقطه پنالتی (اشتوتگارت 1-1 بایرن مونیخ)
  • گل لئونیداس استرجو به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 1-0 بایرن مونیخ)
  • ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد