Web Analytics Made Easy - Statcounter

در همه گیری کرونا استفاده از دو ماسک به صورت همزمان، نسبت به یک ماسک محافظت بیشتری ایجاد می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از CNBC، ماسک‌ها پوشش‌ها فیزیکی هستند که جلوی گسترش قطره‌های تنفسی به سایر افراد را می‌گیرند و درجه‌ای از محافظت به فرد استفاده‌کننده می‌دهند؛ بنابراین اگر شما یک پوشش فیزیکی با یک لایه دارید، لایه دیگری بر روی آن بگذارید، این کاملا منطقی است که محافظت بیشتر ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه مرکز پیشگیری و کنترل بیماری CDC هنوز پیشنهاد استفاده از دو ماسک همزمان را ارایه نداده است، استفاده از این روش یعنی پوشش دو ماسک همزمان توسط برخی از شرکت‌کنندگان مراسم تحلیف جو بایدن رییس جمهور امریکا، سرو صدا ایجاد کرد. به گونه‌ای که برخی از شرکت‌کنندگان ماسک‌های جراحی را در زیر ماسک‌های پارچه‌ای استفاده کردند.

پژوهشگران می‌گویند که استفاده از ماسک‌های جراحی زیر ماسک پارچه‌ای بیشترین محافظت را ایجاد خواهد کرد، زیرا ماسک جراحی به عنوان یک فیلتر کار می‌کند و ماسک پارچه‌ای یک لایه مازاد می‌افزاید و به تناسب آن کمک می‌کند.

در مکان‌هایی که رعایت فاصله اجتماعی دشوار است، مانند هواپیما یا در فروشگاه‌ها، دو ماسک محافظت مازاد ایجاد می‌کند.

پژوهش‌ها نشان داده‌اند که ماسک‌های پارچه‌ای چندلایه می‌توانند ۵۰ تا ۷۰ درصد از قطره‌ها و ذره‌های ریز را مسدود کرده و گسترش کووید را محدود کنند.

مرکز پیشگیری و کنترل بیماری CDC پیشنهاد می‌کند که مردم ماسک‌هایی را استفاده کنند که حداقل دو لایه پارچه نخی محکم بافته‌شده باشند، مانند پارچه لحافی یا ملافه‌های پنبه‌ای.

ماسک‌های جراحی یکبار مصرف که از یک ماده مشتق‌شده از پلاستیک به نام پلی‌پروپیلن ساخته شدند، در فیلتر کردن ذره‌ها از یک ماسک پارچه‌ای موثرتر هستند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: انتخابات 1400 علی انصاریان مینو محرز ماسک کرونا ماسک جراحی پارچه ای ماسک ها دو ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۷۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید

سلام به همراهان همیشگی ما در این مقاله سعی کردیم به شما نکات لازم قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز را توضیح دهیم پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید :)

فایل های گرافیکی بخش مهمی از دنیای امروز هستند. آنها در همه جا از صنعت چاپ و دنیای وب گرفته تا طراحی گرافیک و ویرایش عکس استفاده می شوند. با درک انواع فایل های گرافیکی، کاربردها و نحوه انتخاب فرمت مناسب برای هر پروژه، می توانید از این ابزارهای قدرتمند برای ایجاد تصاویر و گرافیک های زیبا و قدرتمند استفاده کنید.

در دنیای پرشتاب طراحی امروز، فایل های گرافیکی لایه باز بیش از هر زمان دیگری از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که این نوع فایل ها به طراحان گرافیک آزادی عمل بیشتری می دهند و مزایای زیادی را برای طراحان به ارمغان می آورند که در ذیل به آن ها اشاره کرده ایم.

مزایای فایل گرافیکی لایه باز

یکی از مزیت‌های خرید فایل گرافیکی لایه باز، قابلیت ویرایش آن‌ها است. در ادامه به بررسی مزایای این نوع فایل‌ها پرداخته خواهد شد.

1- ویرایش آسان: فایل های گرافیکی لایه باز، اجازه ویرایش را به شما می دهند. این به معنای این است که شما می توانید تمامی جزئیات فایل را در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ، ایلاستریتور و… تغییر دهید. با این کار، شما می توانید طرح ها و شاخص های گرافیکی مورد نظر خود را به شکل دلخواه و تغییراتی که نیاز است، انجام دهید.

2- اصلاح‌پذیری: فایل‌های گرافیکی لایه باز، اصلاح‌پذیری بالایی دارند. این به معنی این است که شما می توانید در هر زمانی به فایل‌ها بازگردید و تغییراتی را اعمال کنید. این امکان باعث می‌شود تا شما قادر باشید به مشتریان خود، اصلاحاتی را پیشنهاد کنید و محصولاتی را با کیفیت به آن‌ها ارائه دهید.

3- انعطاف پذیری: با استفاده از فایل‌های گرافیکی لایه باز، شما به راحتی می توانید محصولاتی با انعطاف پذیری بیشتری تولید کنید.

4- صرفه جویی در زمان: شما بوسیله فایل گرافیکی لایه باز می توانید در سریع ترین زمان ممکن اقدام به طراحی و پیشبرد پروژه های گرافیکی خود کرده و در زمان خود صرفه جویی داشته باشید.

با در نظر گرفتن این مزایا، واضح است که فایل‌ گرافیکی لایه باز یک ابزار ارزشمند برای هر طراح گرافیکی هست.

نکاتی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید

خرید فایل گرافیکی لایه باز می تواند برای صرفه جویی در زمان و ارتقای کیفیت کار طراحی شما عالی باشد. با این حال، قبل از خرید این نوع فایل ها، نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.

1. کیفیت فایل را بررسی کنید: اولین و مهمترین نکته این است که کیفیت فایل را بررسی کنید. مطمئن شوید که تصاویر با وضوح بالا هستند و هیچ نقصی در آنها وجود ندارد. همچنین، بررسی کنید که فایل ها در فرمت مناسب هستند و با نرم افزار طراحی شما سازگار هستند.

2. به نظرات خریداران توجه کنید: خواندن نظرات دیگران می توانند به شما در تصمیم گیری برای خرید یا عدم خرید یک فایل گرافیکی خاص کمک کنند. به دنبال نظراتی باشید که فایل های کیفیت، سهولت استفاده از آن و خدمات کلی ارائه دهنده را ارزیابی می کند.

3. قیمت را مقایسه کنید: قیمت فایل گرافیکی لایه باز می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. قبل از خرید، حتماً قیمت ها را مقایسه کنید تا بهترین گزینه را پیدا کنید.

4. از وب سایت های معتبر خرید کنید: هنگام خرید فایل گرافیکی لایه باز ، مهم است که از وب سایت های معتبر خرید کنید. این به شما کمک می کند تا از خرید فایل های بی کیفیت یا دارای مجوز نامعتبر جلوگیری کنید.

5- اکثر وب سایت های فروش فایل گرافیکی لایه باز به شما این امکان را می دهند تا نتایج را بر اساس ویژگی های مختلف مانند قیمت، مجوز و نوع فایل فیلتر کنید. از این فیلترها برای یافتن فایل هایی که به نیازهای خاص شما مطابقت دارند استفاده می کنند.

6- توضیحات محصول را با دقت بخوانید تا بفهمید ایا این فایل دقیقا همان فایلی هست که شما به آن احتیاج دارید یا خیر.

7- اگر سوالی ذهن شما را درگیر کرده و قصد دانستن جزئیات بیشتر درباره محصول را دارید از طراح یا فروشنده محصول بپرسید تا با دید بهتری بتوانید خرید کنید.

فروشگاه آنلاین فروش فایل کارینت

فروشگاه فایل کارینت (Karynet store)، یکی از بهترین و معتبرترین وبسایت های فروش فایل گرافیکی لایه بار با قیمت بسیار مناسب و ارزان است. این وبسایت با هدف ارائه محصولات گرافیکی با کیفیت بالا و با قیمت مناسب برای افراد و شرکت ها و سازمان ها تاسیس شده است.

از محصولات این وبسایت می توان به طرح های لایه باز، آیکون های سه بعدی، پوستر و بنر، بکگراند و تکسچر و... اشاره کرد.

یکی از مزیت های فروشگاه فایل کارینت، فروش محصولات با کیفیت بالا با قیمت ارزان است. علاوه بر این تمام محصولات فروشگاه فایل کارینت شامل گارانتی بازگشت وجه 7 روزه هستند که می تواند خیال شما را از بابت یک خرید مطمئن و با کیفیت راحت کند.

در کل، اگر به دنبال فروشگاهی هستید که محصولات با کیفیت و قیمت مناسب را ارائه دهد، فروشگاه فایل کارینت یکی از بهترین گزینه ها برای شماست.

در این فروشگاه اینترنتی، هر چیزی که برای ایجاد طرح‌های جذاب و حرفه‌ای نیاز دارید، قابل دسترسی است.

منبع: اخبار تکنولوژی کارینت

هدیه ویژه اولین خرید:

نصف مبلغ اولین خریدتو مهمون ما باش

کد تخفیف : WELCOME

کد خبر 749333

دیگر خبرها

  • آشنایی با روش‌های بدون جراحی کاشت موی طبیعی
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • کارمندان مالیات بیشتری دادند یا طلافروشان؟
  • غار هارپیا ؛ اینجا زمین کاملا چین خورده است! (+عکس)
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • رصد عنکبوت در سیاره سرخ
  • ساخت نازک‌ترین ورقه طلای جهان با ضخامت یک اتم
  • (ویدئو) مرگ جوجه‌ پنگوئن‌های امپراتور در پی ذوب بی‌سابقه یخ در قطب جنوب