Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از برگزاری نشست کارگروه فرهنگی هنری و فضای مجازی دهه فجر این شهرستان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل،  با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نشست برنامه ریزی کارگروه فرهنگی هنری و فضای مجازی ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرستان آران و بیدگل با حضور اعضا در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این نشست با هدف هم افزایی در اجرای برنامه های فرهنگی هنری و تقویت نشاط اجتماعی با توجه به تقارن ایام الله دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) برگزار شد.

 

ضابطی اظهار داشت: امسال به علت شیوع بیماری کرونا برخی برنامه های همایشی توسط ستاد کرونای شهرستان به تصویب نرسید لذا برنامه ها بسیار متفاوت تر از سال های قبل و با رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرا در بستر فضای مجازی برنامه ریزی و اجرا می شود.

 

مسئول کارگروه فرهنگی هنری و فضای مجازی ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرستان آران و بیدگل خاطر نشان کرد: هجمه های دشمنان برای بی اعتمادی بین مردم و مسئولین و تخریب نظام و دستاوردهای انقلاب، مسؤولیت ارگان های فرهنگی را برای مقابله با این هجمه ها دوچندان می کند.

 

ضابطی به نقش کانون های فرهنگی مساجد در اجرای مطلوب برنامه های فرهنگی ویژه بزرگداشت دهه فجر اشاره کرد و افزود: کانو‌ن‌های فرهنگی هنری مساجد در کنار ائمه جماعات، هیئات مذهبی، مراکز قرآنی و سایر موسسات مردم نهاد می ‌تواند موجب برگزاری با شکوه‌تر و مناسب ‌تر برنامه ‌های گرامی داشت انقلاب اسلامی شوند.

 

ضابطی ابراز امیدواری کرد: مردم و مسؤولان با وحدت و انسجام و یکپارچگی و انجام برنامه های فرهنگی هنری در راستای انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل های سوم و چهارم کشور، شاهد برنامه هایی در شأن انقلاب اسلامی باشیم./                                                                                                                       

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان آران و بیدگل ایام دهه فجر دهه فجر آران و بیدگل کارگروه فرهنگی هنری و فضای مجازی شهرستان آران و بیدگل انقلاب اسلامی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)

به گزارش خبرنگار مهر، محمد چگنی نژاد امروز دوشنبه در نشست بزرگداشت دهه کرامت استان لرستان، اظهار داشت: در طول دهه کرامت برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

وی افزود: مشارکت و پشتیبانی دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان لرستان برای تقویت برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در استان لرستان ضروری است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان با تأکید بر ضرورت حفظ رکن مردم‌محوری برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت، افزود: برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت با محوریت ترویج فرهنگ رضوی، جریان‌سازی اجتماعی و ارتقا فرهنگ دینی برگزار می‌شود.

چگنی نژاد، بیان کرد: برگزاری ده‌ها برنامه جشن و شادی به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه (س)، میلاد امام رضا (ع) و حضرت شاه‌چراغ (ع)، مراسم جشن روز دختر با حضور خادمان حرم رضوی به همراه برنامه‌های متنوع و مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی و آموزشی در سطح مساجد دارای کانون فرهنگی هنری تنها بخشی از برنامه‌های دهه کرامت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

وی ادامه داد: همچنین هم‌زمان با شب میلاد باسعادت امام رضا (ع) دو برنامه شاخص در شهر خرم‌آباد و در هر کدام از شهرستان‌های استان لرستان یک برنامه با محوریت مساجد برگزار می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به فعالیت ۴۹۸ کانون فرهنگی هنری عمومی و ۳۸ کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در استان لرستان، اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در سراسر کانون‌های مساجد استان لرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090853

دیگر خبرها

  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • برگزاری نشست «گردشگری بدون مرز در فضای همکاری کشورهای عضو اکو»
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم