Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته عبدالرسول دریایی، افتتاح پروژه‌های دهه فجر امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تاکید بر توجه به سلامت مردم در دستور کار شیلات هرمزگان قرار دارد.

عبدالرسول دریایی مدیرکل شیلات هرمزگان در ظهر امروز جمع خبرنگاران اظهار داشت: تقدیم 18 پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر هفت هزار و 600 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم برای بالغ بر شش هزار و 700 نفر در ایام دهه فجر نشان از پر خیر و برکت بودن این ایام برای مردم و انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: افتتاح پروژه‌های دهه فجر امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تاکید بر توجه به سلامت مردم در دستور کار شیلات هرمزگان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه پرورش ماهی در قفس فرصتی مناسب برای حرکت در مسیر توسعه به ویژه توسعه دریا محور است گفت: در همین ایام دو پروژه بزرگ پنج هزار و 500تنی پرورش ماهی در قفس به ترتیب درقشم و بندرلنگه افتتاح خواهند شد. 

دریایی تصریح کرد: پروژه پرورش ماهی در قفس پنج هزار تنی قشم(شرکت دانش بنیان هیراد کاوه - فاز نخست با ظرفیت هزار و 200 تن) بزرگترین پروژه شیلات هرمزگان در دهه فجر سال جاری است. 

وی گفت: اعتبار این پروژه بالغ بر چهار هزار و 900 میلیارد ریال است که تمام این میزان از سوی بخش خصوصی و بدون اعتبار دولتی سرمایه گذاری شده و برای بیش از 165 نفر اشتغال مستقیم و بیش از 330 نفر غیر مستقیم ایجاد می‌کند. 

مدیرکل شیلات هرمزگان تاکید کرد: افتتاح هشت پروژه پرورش میگو با اعتباری بالغ بر دو هزار و دویست میلیارد ریال در شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، جاسک و میناب با سرمایه گذاری بخش خصوصی دیگر برنامه‌های دهه فجر شیلات خواهد بود. 

وی گفت: این میزان از پروژه‌های افتتاحی پروش میگو با زیر کشت بردن بالغ بر هزار و 440 هکتار از اراضی برای بیش از هزار و 440 نفر اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می‌کنند.

مدیرکل شیلات هرمزگان افتتاح بازار عمده فروشی ماهی در سیریک(گروک)، احداث جایگاه سوخت کوهستک، تجهیز، ساماندهی و بهسازی بندر صیادی کنگ را دیگر پروژه‌های قابل افتتاح شیلات هرمزگان در دهه فجر برشمرد. 

وی اظهار کرد: این پروژه‌ها با سرمایه گذاری 720میلیارد ریالی بخش خصوصی برای بالغ بر 40 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کند. 

دریایی افتتاح اسکله شناور بندر صیادی گرزه، برق رسانی به مجتمع پرورش میگو دوستکو، ایجاد زیر ساخنت‌های مجتمع پرورش میگوی کانی قشم، تامین برق مجتمع‌های پرورش میگو در غرب قشم و ایجاد زیربناهای مجتمع آبزی پروری حسینه را از پروژه‌های اداره‌کل شیلات هرمزگان در ایام دهه فجر سال جاری خواند و گفت: حدود 150میلیارد برای این پروژه‌ها از محل اعتبارات دولتی و استانی هزینه شده است.

وی همچنین از آماده کلنگ زنی بودن یک مرکز تکثیر میگو spf به ظرفیت 100 میلیون قطعه بچه میگو، هشت پروژه تکثیر و پرورش میگو مجموعاً به ظرفیت تولید 450 میلیون قطعه بچه میگو، شش پروژه پرورش ماهی در قفس به ظرفیت تولید 29هزار تن، یک پروژه پرورش میگو متراکم به ظرفیت 300تن و یک پروژه پرورش ماهی خاویاری به ظرفیت 10 تن خبر داد. 

گفتنی است شیلات هرمزگان با کسب عنوان نخست صید و صیادی و آبزی پروری توانسته بالغ بر یک چهارم تولیدات شیلاتی کشور را به خود اختصاص دهد.

برچسب ها: عبدالرسول دریایی ، مدیرکل شیلات هرمزگان ، هرمزگان لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000MG7

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مدیرکل شیلات هرمزگان هرمزگان مدیرکل شیلات هرمزگان پرورش ماهی در قفس شیلات هرمزگان اشتغال مستقیم پروژه پرورش پرورش میگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین

با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور، بزرگ ترین درمانگاه خیریه روستایی کشور در دهستان بیاض شهرستان انار به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاري دانشجو با حضور سید محمد حسینی معاونت پارلمانی ریيس جمهور و اقشار مختلف مردم بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی كشور در زمینی به مساحت ۱۰۰هزارمتر مربع و با زیر بنا ۴۲۰۰متر مربع در دهستان بیاض شهرستان انار از توابع استان کرمان به بهره برداری رسید.

این درمانگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان راه اندازی ومورد بهره برداری قرار گرفته است. 

درمانگاه مذکور دارای چاه عمیق آب شرب وفضای سبز، منزل پزشک وپرستار، مهمانسرا، مسجد و داروخانه است. 

این موسسه خیریه ولی عصر از سوی خیر مرحوم حاج محمد علی رحیمیان ساخته شده است.

دیگر خبرها

  • تهدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی براى حمله قريب الوقوع به رفح
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • توافق میان حماس و اسرائیل قریب‌الوقوع است
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • رسانه سعودی: توافق آتش‌بس در غزه قریب‌الوقوع است
  • طرح جلوگیری از ورود مستقیم فاضلاب برخی محله‌ها به خورها آغاز می‌شود
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور