Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - عضو شورای شهر زنجان با دفاع از عملکرد شهرداری گفت: شهرداری زنجان در مقابل کاهش درآمدها مقصر نیست چرا که افزایش قیمت مصالح سبب کاهش ساخت و سازها شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، جلسه علنی شورای شهر زنجان امروز با حضور اعضای شورای شهر و شهردار در مورد لایحه تعرفه پیشنهادی عوارض و بهای خدمات سال 1400 برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر اوصالی عضو شورای شهر زنجان در این جلسه اظهار داشت: متاسفانه شهرداری در تدوین تعرفه عوارض و بهای خدمات احساس مسئولیت نکرده و تعرفه پیشنهادی خود را 40 تا 50 درصد افزایش داده است.

وی گفت: این افزایش تعرفه‌ها بدون توجه به تبعات آن صورت گرفته زیرا این فشار بر مردم می‌باشد و ما باید تلاش کنیم که در کنار مردم باشیم نه اینکه بخواهیم با توجه به تورم و شرایط اقتصادی و تحریم‌ها و مشکلات ویروس کرونا فشارها را بر مردم از طریق افزایش نرخ تعرفه‌ها افزایش دهیم که این کار صحیحی نمی‌باشد.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر زنجان بیان کرد: تعیین عوارض مبتنی بر قیمت افزایش مسکن نمی‌تواند درست باشد؛ افزایش عوارض سبب کاهش درخواست شهروندان برای اخذ پروانه ساخت می‌شود و این خود موجب رکود ساختمان‌سازی شده و همچنین به دنبال آن کاهش رونق اقتصادی نیز خواهد شد.

وی افزود: ما نماینده مردم هستیم و چیزی که مغایر با وضعیت اقتصادی مردم باشد نمی‌توانیم آن را تصویب کنیم؛ شهرداری نباید در برخی موارد سوء مدیریت خود را از جیب مردم جبران کند.

2000 برنامه توسط سپاه استان زنجان در دهه مبارک فجر برگزار می‌شودمراسم شب خاطره "انقلاب" در مسجد ولی‌عصر(عج) زنجان برگزار می‌شودافزایش قیمت قند و شکر در استان زنجان غیرقانونی است/ با متخلفان برخورد می‌کنیم

در ادامه جلسه امامعلی دادخواه با دفاع از عملکرد شهرداریگفت: تعرفه و عوارضی که شهرداری دریافت می‌کند بخشی از بودجه است و در این تورم شهرداری چندان مقصر نیست چرا که افزایش قیمت مصالح سبب کاهش ساخت و ساز شده و منابع درآمدی شهرداری کاهش یافته است. از سوی دیگر حتی خود شهرداری در انجام پروژه‌ها با افزایش هزینه مواجه شده و ما باید بین دخل و خرج شهرداری تعادل برقرار کنیم.

عضو شورای شهر زنجان گفت: ما نمی‌توانیم به قیمت سال‌ قبل برگردیم و خود شهرداری نیز دچار مشکل شده زیرا شهردار همواره دنبال پیمانکاران برای عقد قرارداد برای انجام پروژه‌های شهری است اما پیمانکاران به دلیل هزینه بالا و تورم ناشی از آن با شهرداری همکاری نمی‌کنند و ما باید در این زمینه به شهرداری کمک کنیم.

انتهای پیام‌/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس عضو شورای شهر زنجان افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ۱۰۰ دلاری طلای جهانی

قیمت جهانی طلا در روز جمعه (۲۶ آوریل) کاهش یافت و با توجه به تمرکز سرمایه‌گذاران به داده‌های کلیدی تورم ایالات‌متحده برای نشانه‌هایی در مسیر نرخ بهره فدرال رزرو، برای کاهش هفتگی تعیین شد.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۳۳۱ دلار و ۱۵ سنت رسید. قیمت‌ها تقریباً ۱۰۰ دلار آمریکا نسبت به بالاترین رکورد تاریخ ۲۴۳۱ دلار و ۲۹ سنت در ۱۲ آوریل کاهش یافته است که ناشی از آشفتگی ژئوپلیتیکی است. هر اونس طلای آمریکا بدون تغییر به ۲۳۴۳ دلار و ۵۰ سنت رسید. قیمت شمش در هفته ۲.۵ درصد کاهش یافته است.

اقتصاد ایالات‌متحده در سه ماهه اول با کمترین سرعت خود در نزدیک به دو سال اخیر رشد کرد اما افزایش تورم انتظارات فدرال رزرو را برای کاهش نرخ بهره قبل از سپتامبر تقویت کرد. اظهارات اخیر مقامات فدرال رزرو حاکی از آن است که بانک مرکزی عجله‌ای برای کاهش نرخ بهره ندارد. نرخ‌های بالاتر جذابیت نگهداری طلای بدون بازده را کاهش می‌دهد.

داده‌ها نشان داد که واردات خالص طلای چین از طریق هنگ‌کنگ در ماه مارس ۴۰ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت. جی پی مورگان اظهار کرد که هدف اوج طلا ۲۶۰۰ دلار آمریکاست. شرکت نیومونت از برآوردهای وال‌استریت برای سود سه ماهه اول پیشی گرفت زیرا بزرگترین معدن طلای جهان از تولید قوی، قیمت‌های بالاتر و هزینه های عملیاتی پایین‌تر بهره‌مند شد.

طبق گزارش رویترز، بانک مرکزی ژاپن قرار است پیش‌بینی کند که تورم در سال‌های آینده نزدیک به هدف دو درصدی خود باقی خواهد ماند و آمادگی خود را برای افزایش نرخ‌ها از نزدیک به صفر نشان می‌دهد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، نقره با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۷.۴۰ دلار در هر اونس رسید، پلاتین ۰.۶ درصد افزایش یافت و به ۹۱۹ دلار و ۹۰ سنت رسید، در حالی که پالادیوم با ۱.۱ درصد افزایش به ۹۸۴ دلار و ۷۳ سنت رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعرفه تاکسی‌های اینترنتی را شرکت‌ها تعیین کنند یا شورای رقابت؟
  • نرخ ساخت منطقی نیست/ ابلاغ تعرفه حق‌الزحمه مهندسان نظام مهندسی
  • ریزش ۱۰۰ دلاری طلای جهانی
  • هزینه ساخت مسکن چند درصد افزایش یافته است؟
  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد
  • مدیریت اجرایی استان زنجان خود را مدیون مردم می‌داند
  • جرایم قطع درختان در اراک افزایش یافت