Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی مراغه از صادرات ٥٦١ تن خشکبار این شهرستان به ١٠ کشور خارجی در دی ماه سالجاری خبر داد.

اسماعیل کریمی اصل بیان کرد: توسعه صادرات یکی از مهمترین اهداف اقتصادی کشورها در جهان محسوب می‌شود و ایران نیز به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان خشکبار در جهان است.

وی افزود: در این راستا با توجه به این‌که شهرستان مراغه نیز از پتانسیل بالایی در تولید میوه برخوردار است، فرصت بی نظیری در جهت ارزآوری به کشور را می‌تواند شامل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، وی گفت: اغلب کشورهای اروپایی مقصد صادرات خشکبار هستند و در دی ماه سالجاری محصولاتی چون خرمای بدون هسته، خمیر خرما و خرمای فشرده و کشمش تیزآبی، کشمش انگوری و آفتابی از شهرستان مراغه به کشورهای استرالیا، لهستان، ایسلند، شیلی، صربستان، لتونی، کانادا، فرانسه، ترینیداد و توباگو صادر شد.

برچسب ها: مراغه ، اسماعیل کریمی ، آذربایجان شرقی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000MGJ

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مراغه اسماعیل کریمی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۴۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد خانی نوذری، معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای به رئیس سازمان توسعه تجارت درباره وضعیت عوارض صادرات سیب زمینی، اعلام کرد: با توجه به لزوم تامین سیب زمینی مورد نیاز بازار، به استناد مفاد بند چهارم تصمیم‌های متخذه جلسه تنظیم بازار کشور در ۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ مبنی بر تفویض اختیار وضع عوارض صادراتی برخی از اقلام کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی اعلام می‌شود صادرات سیب زمینی با کد تعرفه ۰۷۱۰۱۰۰۰ صرفاً با اخذ عوارض معادل ۶۰ درصد ارزش صادراتی آن از پانزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تا اطلاع ثانوی از تمام گمرکات اجرایی میسر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • صادرات ایران باید از خام فروشی عبور کند
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • ۸۰۳ میلیون دلار محصولات شیلاتی از مازندران صادر شد
  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم