Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور گفت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری حدود ۸۹ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی آزادسازی و به چرخه کشت و کار برگشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، ابراهیم حسن‌آبادی در نشستی با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و مدیر امور اراضی این سازمان با اشاره به عملکرد یگان حفاظت امور اراضی سازمان در مدت 10 ماه سال جاری اظهار داشت: تعداد احکام قطعی قلع‌وقمع 22 فقره بوده و در این راستا 48 هزار و 450 مترمربع از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری 84 مورد بوده است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور میزان آزادسازی در اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری را 84 فقره عنوان کرد.

استاندار قزوین: تقاضاهای تغییر کاربری زمین بدون درنظرگرفتن سمت افراد بررسی شودتغییر کاربری اراضی صنایع حوضچه‌ای شهرکرد از طریق کمیسیون ماده پنج امکان‌پذیر نیست

حسن‌آبادی تعداد کل شکایات ارسالی به مراجع قضایی را 148 فقره عنوان کرد و گفت: 28 فقره منجر به صدور رأی قلع‌وقمع شد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور ضمن قدردانی از اقدامات انجام‌شده در راستای حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی، تعداد بازدیدهای انجام‌شده از شهرستان‌های تابعه را نیز 34 مورد عنوان کرد و گفت: آموزش‌های ارائه شده در راستای مأموریت‌های یگان حفاظت سامانه cms 12 مورد بوده است.

سرهنگ حسن‌آبادی در پایان از تمامی شهروندان و بهره‌برداران در حوزه کشاورزی درخواست کرد هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی را به سامانه 131 گزارش دهند.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اراضی کشاورزی یگان حفاظت امور اراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۰۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، بررسی میزان تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی، برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی و بررسی نحوه اجرای احکام دادگاه موضوع قلع و قمع بنا و اعاده وضعیت اراضی کشاورزی به حالت سابق در دستور کار این بازدید قرار داشت.

سرپرست جهاد کشاورزی مهریز گفت: جهاد کشاورزی یک نهاد انقلابی بوده و از مهمترین رسالت‌های آن حفظ اراضی کشاورزی در راستای افزایش تولید و اشتغالزایی در روستا‌ها است.

محسنی الحسینی اظهار داشت: با توجه به تاکید ریاست سازمان جهاد کشاورزی در جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی، سعی خواهیم کرد هر گونه سوء استفاده از اراضی واگذاری را به حداقل برسانیم.

وی افزود: از همشهریان محترم نیز خواهشمندیم هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی را به شماره ۱۳۱ اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی در سراسر کشور
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • جلوگیری از تغییر کاربری و ویلاسازی غیرمجاز در ۵۰ هکتار از اراضی ملی
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • زمین‌های کشاورزی به طرح‌ هادی روستایی اختصاص نیابد