Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست گروه سرود بین‌المللی میثاق مهاجران استان سمنان گفت: نماهنگ «عطر تو» در اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر کاری از اتباع خارجی این استان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ روح‌الله اشرف روز یکشنبه با بیان اینکه کار نماهنگ «عطر تو» باهدف پاسداشت مقام شامخ همه مادران شهدای سراسر دنیا ساخته شد بیان داشت: سرود این نماهنگ توسط گروه سرود میثاق مهاجران با آهنگ‌سازی احسان جوادی و شعری از  قاسم صرافان، تهیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که طرح نماهنگ «عطر تو» در بهار سال ٩٨ در مراسم یادبود یکی از مادران شهدا و جانباز که از سادات بود مطرح شد اظهار داشت: معرفی شهید و مادر شهید به صورت یک نماد از مهم‌ترین اهداف این طرح بود تا این نماهنگ منحصر به یک یا چند شهید و مادر شهید نباشد.

مسئول تهیه نماهنگ «عطر تو» با تاکید بر اینکه تولید این اثر ٢٠ ماه به طول انجامید اظهار داشت: با بررسی‌ و کارشناسی افراد مختلف به خصوص محمدحسین بزرگیان کارگردان این اثر  سعی کردیم نماهنگ در استان سمنان ساخته شود، چرا که گروه سرود میثاق در استان سمنان مستقر است.

 اشرف تصریح کرد: بخشی از تصویربرداری این کار در روستای امامزاده عبدالله ضبط‌ شده است.

وی با اشاره به این مطلب که نماهنگ «عطر تو» توسط اداره کل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان و با همکاری اداره‌ کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری سمنان و به همت گروه سرود بین‌المللی میثاق مهاجرین استان سمنان تهیه شد افزود: اداره کل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران درصدد است این نماهنگ روزهای پنج‌شنبه هر هفته از صدا و سیما پخش شود.

اشرف ضمن قدردانی از همه متصدیان این طرح خاطر نشان کرد: نماهنگ «عطر تو» با بازیگری معصومه حافظی، رویا کریمی، طاها عبوس، بردیا عزیزی و علی‌اکبر رسولی تهیه شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سمنان گروه سرود عطر تو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۲۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود

سید محمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود گفت: در این جشنواره در مقطع متوسطه ۴۰۰ دانش آموز در قالب ۲۰ تیم و در مقطع ابتدایی هزار دانش آموز در قالب ۴۰ گروه با هم رقابت کردند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و کمک به شکوفایی استعداد دانش آموزان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • ممنوعیت عقد قرارداد مسکن با اتباع غیر مجاز