Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشته کریمی لژیونر فوتسال بانوان ایران در لیگ کویت پس از گلزنی در بازی دیشب القادسیه و الفتات با نشان دادن عدد ۲۵ یاد مهرداد میناوند را زنده کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهترین بازیکن فوتسال زن آسیا گل زیبای دیشب خود به الفتات را به روح پیشکسوت باشگاه پرسپولیس هدیه کرد.

در راند اول مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال زنان کویت تیم القادسیه موفق شد با نتیجه‌ای غیرمنتظره و با پیروزی در لحظه پایانی، ۳ بر ۲ از سد الفتات بگذرد تا به یک‌قدمی صعود به مرحله فینال برسد؛ در دیدار دیشب فرشته کریمی برای القادسیه و نسیمه غلامی برای الفتات به میدان رفتند که هر کدام یکبار موفق به گلزنی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برد سه گله زردپوشان کویتی، فرشته کریمی به مانند بازی‌های گذشته بازهم ستاره تیمش بود و یک گل زد و روی دو گل دیگر هم نقش تاثیرگذاری داشت تا این‌چنین زمینه‌ساز برد القادسیه شود؛ کریمی که به عنوان بهترین فوتسالیست زن آسیا نیز شناخته می‌شود و بار‌ها از علاقه ویژه خود به پرسپولیس سخن گفته، پس از گلزنی دیشب خود که روی یک ضدحمله زیبا و برق‌آسا شکل گرفت، مقابل دوربین‌ها ایستاد و عدد ۲۵ را نشان داد تا این‌چنین گل خود را به روح مهرداد میناوند، پیشکسوت فقید باشگاه پرسپولیس هدیه کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان مهدی طارمی کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش صدای ایران از ایسنا، دیدار تراکتور ـ استقلال امروز ـ ۱۲ اردیبهشت ماه ـ ساعت ۱۷ از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت.

همچنین دیدار پرسپولیس ـ سپاهان امروز ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

بنا بر این گزارش از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دیدار دورتمند ـ پاریسن ژرمن امشب چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

شهاب وهابی و علیرضا علیفر گزارش بازی را به عهده دارند.


دیگر خبرها

  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • گزارش‌زنده؛ پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰
  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان‌ از تلوزیون +شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد