Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا امام جمعه تالش در آئین ادای احترام به شهدا در گلزار شهدای تالش گفت: انقلاب اسلامی همچون معجزه ای در جهان درخشید و با وجود دو دیدگاه لیبرالیستی و کمونیستی حاکم بر جهان، پا به عرصه وجود نهاد.

حجت الاسلام مجتبی نورزاد ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه عقاید اسلام و دین و با تبعیت از معنویت، بیش از ۴۰ سال حاکمیت داشته و مردم به آرمان ها و ارزش های ملی و انقلابی خود پایبند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تالش نیز اظهار کرد: روحانیت در کنار مردم ایران با ایمان به خدا و اخلاص، با تمام وجود در کنار انقلاب ایستاده و راه نجات کشور، تکیه به خود و دوری از استکبار جهانی است.

محمد حسین شاهکویی افزود: انقلاب اسلامی نقطه عطفی برای مقابله با ظلم و ستم و شکستن ابهت پوشالی استکبار جهانی بویژه آمریکاست و همچنان در سطح جهان از ارزش و احترام برخوردار است.

مدیر آموزش و پرورش تالش در آئین نمادین زنگ انقلاب در دبیرستان آزادی گفت: به میمنت دهه فجر چهار باب مدرسه در چهار روستای تالش افتتاح خواهد شد و دولت خدمتگزار با تحمل تحریم ها، به مدرسه سازی و ایجاد فضای مناسب برای دانش آموزان اهتمام ویژه دارد.
سیدمرتضی مختاری ادامه داد: زنگ انقلاب در بخش های مختلف شهرستان نیز با حضور اندک افراد و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی نواخته شد.

رژه خودرویی و موتوری وسایل نقلیه بخش های دولتی و خصوصی، دیدار مسئولان با امام جمعه و خانواده های شاهد، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر فجر صادق، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و نشست های مجازی روشنگری و بصیرتی از دیگر برنامه های دهه فجر در تالش بود.

به گفته فرماندار تالش ۱۶۴ پروژه عمرانی و خدماتی و اقتصادی با ۵۲۹ میلیارد ریال اعتبار، بمناسبت ایام الله دهه فجر در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها مدارس پیروزی انقلاب اسلامی ایران شهدا تالش دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس پیروزی انقلاب اسلامی ایران شهدا مدارس پیروزی انقلاب اسلامی ایران شهدا تالش دهه فجر اخبار کنکور انقلاب اسلامی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۳۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات جهاد سازندگی ماندگار است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در پیام سردار حسین زارع کمالی به مناسبت هفته بسیج سازندگی آمده است: به یقین، بسیج سازندگی یکی از دستاورد‌ها و افتخارات عظیم انقلاب اسلامی ایران است که با دستور مستقیم امام حکیم این انقلاب، خمینی کبیر، پا به عرصه خدمتگزاری نهاد.

نهادی برخاسته از دل انقلاب، فرهنگ اصیل ایرانی و نیروی انسانی متعهد و متخصص.

این جریان پویا و ارزشمند، در طول سالیان متمادی توانسته با تکیه بر جریان عظیم بسیج مردمی، خدماتی ماندگار را ثبت نماید و حتی در بسیاری از موارد، در مقایسه با فعالیت‌های سازمان‌ها و نهاد‌های متولی نیز دستاورد‌های ویژه‌ای را ارائه نموده است؛ این امر نشان از اخلاص و مدیریت مردمانی دارد که در هر برهه از زمان، جسم و جان خویش را در مسیر فتح قله‌های افتخار ایران اسلامی عزیز تقدیم میدارند.

بر خود لازم می‌دانم که هفته بسیج سازندگی را به تمام نیرو‌های مخلص، مستعد و پرتلاش بسیج مردمی، بخصوص جهادگران دریادل استان دارالعلم و دارالعباده یزد تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال برای شما بزرگواران، خدمتگزاری در سپاه امام عصر (عج) را مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • آغاز اجتماع صادقیون در مشهد