Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،، با حضور محسن رضایی رئیس ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور، طرح‌های مشارکتی این نهاد و خیریه وفاق سبز علوی ازجمله افتتاح مسکن مددجویی و اهداء جهیزیه به نوعروسان، کمک به آزادی دو زندانی جرائم غیر عمد و افتتاح مسجد امام خامنه‌ای در روستای اسلام‌آباد جلیل، در استان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: خیریه وفاق سبز علوی نزدیک 10 سال است که با کمیته امداد استان در زمینه یاری نیازمندان مشارکت و همکاری دارد.

وی از مهم‌ترین برنامه‌های مشارکتی خیریه وفاق سبز علوی با کمیته امداد را احداث 30 مورد مسکن مددجویی در سال 98 عنوان کرد و افزود: در این خصوص یک مورد مسکن مددجویی باقی‌مانده از 30 مورد مسکن سال گذشته به بهره‌برداری رسید و 13 مسکن در سال 99 نیز در دستور کار است که امید است تا پایان سال‌تحویل مددجویان داده شود.

وی از دیگر اقدامات مشارکتی کمیته امداد و خیریه وفاق سبز علوی را اهداء جهیزیه به نوعروسان نیازمند عنوان و بیان کرد: در این خصوص هفت مورد جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اهداء شد.

قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص، به برنامه‌های مشترک این نهاد و خیریه وفاق سبز علوی اشاره و بیان کرد: مؤسسه خیریه وفاق سبز علوی یکی از مؤسساتی است که همواره با کمیته امداد در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف برای مددجویان همکاری دارد.

وی ضمن تقدیر از اقدامات مؤثر خیریه وفاق سبز علوی در زمینه کمک به نیازمندان کمیته امداد، گفت: این مؤسسه در زمینه‌های اهداء جهیزیه، مسکن مددجویی و اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی یاریگر نیازمندان این نهاد است.
انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته امداد محسن رضایی کهگیلویه و بویراحمد مسکن خیریه وفاق سبز علوی مسکن مددجویی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏