Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@00:17:24 GMT

نابودی چربی‌ها با خوردن این غذاها

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۴۵۴۰

نابودی چربی‌ها با خوردن این غذاها

متخصصان تغذیه در خصوص کاهش وزن و از بین بردن چربی‌های اضافی شکم نکاتی را بیان کردند.

به گزارش برنا؛ متخصصان تغذیه در انگلیس اعلام کردند که چند ماده غذایی می‌تواند به از بین بردن چربی شکم کمک کند.

به گفته این متخصصان، برای کاهش وزن، باید غذا‌هایی با پروتئین بالا استفاده کرد. متخصصان در ابتدا خوردن ماهی (ماهی تن) را توصیه می‌کنند، زیرا در میان سایر ماهی ها کم چرب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان تغذیه همچنین توصیه می‌کنند که تخم مرغ هم باید به رژیم غذایی اضافه شود. به گفته آن‌ها افرادی که از تخم مرغ به عنوان صبحانه استفاده می‌کنند، می‌توانند ۶۵ درصد بیشتر از کسانی که صبحانه کربوهیدرات دار با همان کالری می‌خورند، وزن کم کنند.

این کارشناسان می‌گویند، میو‌هایی مانند توت فرنگی، تمشک و بلوبری باید در رژیم غذایی شما وجود داشته باشند زیرا منبع بسیار خوبی برای فیبر هستند، هضم غذا را بهبود بخشیده و به رفع نفخ شکم کمک می‌کنند.

کارشناسان همچنین مصرف هندوانه را توصیه می‌کنند. این میوه سرشار از لیکوپن است که باعث افزایش سطح آرژینین و اسید آمینه‌ای می‌شود که توانایی بدن در چربی سوزی را بهبود می‌بخشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چربی غذا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۴۶۳ جوجه چکاوک قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرمانده حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: قاچاقچیان که از کنگاور استان کرمانشاه در حال حمل پرنده‌ها بودند، شناسایی و بامداد هفتم اردیبهشت در گلوگاه انتظامی شهید زارعی همدان دستگیر شدند.

رضا دانش پژوه با اشاره به اینکه در این زمینه ۷ نفر بازداشت و به مراجع قضایی تحویل داده شدند، افزود: جوجه چکاوک‌ها ۴۶۳ قطعه بودند که هم اکنون در اداره کل محیط زیست نگهداری و تغذیه می‌شوند.

او همچنین گفت: چکاوک‌ها نقش موثری در چرخه محیط زیست دارند و از آفت کش‌های طبیعی به شمار می‌روند.

 مدیر نظارت بر امور حیات وحش استان همدان هم گفت: حذف یکباره این شمار پرنده ممکن است به انقراض منطقه‌ای چکاوک‌ها منجر شود.

عیرضا محمدی افزود: این جوجه چکاوک‌ها یک تا دو هفته باید توسط محیط بانان تغذیه شوند و سپس به طبیعت باز گردند.

دیگر خبرها

  • آیا خوردن جوش شیرین خطرناک است؟
  • خسته هستید؟ این غذاها را بخورید
  • این ویتامین موجب افزایش قد می‌شود
  • این غذاها را با هم نخورید!
  • ۵ ماده غذایی که می توانند اثری مشابه داروهای لاغری داشته باشند
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم بهتر است؟
  • چربی مهمی که در هنگام لاغر کردن نباید بسوزانید
  • این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند! | تاثیر لبنیات در چربی سوزی شکم ؛ روزانه سه وعده لبنیات بخورید
  • کشف و ضبط ۴۶۳ جوجه چکاوک قاچاق در همدان
  • عوارض مصرف بیش از اندازه برنج سفید