Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:40:30 GMT

مس شهر بابک مقابل شهرداری گنبد به برتری دست یافت

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۴۹۲۰

مس شهر بابک مقابل شهرداری گنبد به برتری دست یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین روز از مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته مردان، گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، امروز یکشنبه ۱۲ بهمن، با انجام دیدار بین تیم های مس شهر بابک و شهرداری گنبد به پایان رسید.

در این بازی شاگردان رضایی با نتیجه ۳ بر صفر مقابل شهرداری گنبد پیروز شدند.

در ادامه این دیدارها، فردا سیزدهم بهمن ماه، مس شهر بابک به مصاف شهرداری ورامین می رود و شهرداری گنبد مقابل ذوب آهن اصفهان بازی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان، با صدور مجوز از سوی ستاد ملی کرونا و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از روز گذشته به میزبانی شهر تهران آغاز شده است.

کد خبر 5135748 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال نشسته تیم مس شهر بابک تیم والیبال نشسته شهرداری گنبد لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مهرداد میناوند تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ووشو فدراسیون ووشو تکواندو لیگ برتر بسکتبال ویروس کرونا مهدی طارمی فدراسیون کشتی شهرداری گنبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۴۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم

25 آوریل 2004، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. تیم کارلوس کی روش با گل سانتیاگو سولاری در دقیقه 54 از رقیب سنتی پیش افتاد اما شاگردان فرانک رایکارد 4 دقیقه بعد با گل پاتریک کلایورت کار را به تساوی کشاندند. در نهایت روی پاس تماشایی رونالدینیو، ژاوی با این ضربه دقیق دروازه ایکر کاسیاس را در دقیقه 86 باز کرد تا بارسلونا با برتری 2-1 مادرید را ترک کند.

دانلود (2.5MB)

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • در مقابل هر ۱۰۰ زن فوت شده در ایران چند مرد سال گذشته فوت کردند؟
  • (تصاویر) زنان فوتبالیستی که مردان از بازی مقابل آنها می‌ترسیدند!
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • حمایت مردان آهنین از آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها