Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@02:17:47 GMT

برگزاری جشنواره «صدای مقاومت» در همدان

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۵۰۵۳

برگزاری جشنواره «صدای مقاومت» در همدان

مسوول بسیج هنرمندان استان همدان از برگزاری جشنواره «صدای مقاومت» و نخستین جشنواره منطقه‌ای «تئاتر سنگر» و استانی «سرو» در دهه فجر خبر داد. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در همدان با اشاره به اجرای ۲۵ عنوان برنامه گرامیداشت دهه فجر به همت سازمان بسیج هنرمندان استان اظهار کرد: مشارکت در برگزاری جشنواره «صدای مقاومت» و نخستین جشنواره منطقه‌ای «تئاتر سنگر» و استانی "سرو" از جمله برنامه‌های شاخص سازمان بسیج هنرمندان استان همدان در این دهه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی برگزاری یادواره شهدای هنرمند، تجلیل از مادران شهدا، دعوت و تجلیل از کارآفرینان، عصر شعر، اجرای نقاشی شهدا به همت دانش آموزان دبستان به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

مسوول بسیج هنرمندان استان همدان از برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب، تجلیل از هنرمندان پیشکسوت، محفل انس با قرآن و فضاسازی شهرستان به همت کانون بسیج هنرمندان بهار خبر داد و ادامه داد: عصر شعر و خاطره، کارگاه عکاسی، مسابقه عکاسی از طبیعت نیز به همت کانون بسیج هنرمندان تویسرکان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه کارگاه عکاسی، کارگاه انیمیشن‌سازی و ادیت عکس به همت کانون بسیج هنرمندان رزن برگزار خواهد شد، مسابقه شعر مجازی به همت کانون بسیج هنرمندان فامنین عصر شعر و خاطره، نمایشگاه عکس انقلاب و غبارروبی مزار شهدای گمنام به همت کانون بسیج هنرمندان کبودراهنگ را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

کرمی با اشاره به اینکه برگزاری محفل شعر انقلاب اسلامی، نمایشگاه روایت انقلاب و تجلیل از گروه‌های هنری و ادبی به همت کانون بسیج هنرمندان اسدآباد را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: برگزاری نشست ادبی، نمایشگاه عکس انقلاب ویژه کودکان و نوجوانان درفضای مجازی، غبارروبی مزار شهدای گمنام، برگزاری مسابقه عکس «من یک انقلابی‌ام» به همت کانون بسیج هنرمندان کبودراهنگ خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صدای مقاومت صدای سرو سرو بسیج هنرمندان استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضایی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده، بیش از ۵۰ برنامه به این مناسبت در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی آستارا برگزار می‌شود.

وی به نقش شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آثار شهید مطهری امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی بوده و بهره گیری از اندیشه‌های این شهید گرانقدر گام نهادن در مسیر درست را تضمین می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای زنگ قرآن و ولایت و زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090306

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر