Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضرغام حیدریه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهار داشت: از برنامه‌های نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در این ایام می‌توان به ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان، برپایی میز خدمت در روستاها و مناطق عشایری، افتتاح طرح‌های مختلف اشاره کرد.

وی از اجرای طرح «هر هفته یک مرکز» خبر داد و اضافه کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر در راستای دانش‌گستری و افزایش نفوذ دانش در محیط کشاورزی و ارتقای شاخص سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی در حال سازمان‌دهی ایجاد مراکزی در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدریه ادامه داد: این مراکز در قالب مراکز توان‌افزایی و مهارت‌آموزی تخصصی کشاورزی است که تحقق سیاست آموزشی مهارت‌محوری به جای ادبیات محوری را دنبال خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی فراهم‌آوری دسترسی راحت بهره‌برداران به خدمات فنی و مشاوره‌ای، عمومیت بخشی کاربرد فناوری‌های جدید و.. را بر عهده دارد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر خاطرنشان کرد: عملیات پلاک کوبی دام‌های سبک و سنگین استان بوشهر توسط این سازمان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه در صورت عدم اجرای طرح توسط دامداران، دام‌های فاقد هویت به عنوان دام قاچاق محسوب می‌شوند، گفت: دامداران ملزم به مشارکت در این طرح بوده و جهت کسب اطلاعات دقیق می‌توانند به مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی مراجعه کنند.

حیدریه با تاکید بر مزایای هویت گذاری دام‌ها همچون شناسنامه دار شدن، قابلیت ردیابی و شناسایی دام‌های استان، افزود: تمامی اقدامات لازم در خصوص پلاک کوبی توسط مأمورین آموزش دیده و ذی صلاح انجام می‌شود.

کد خبر 5135762

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر پلاک کوبی دام سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی دهه فجر ویروس کرونا کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان کرج بوشهر شیراز انقلاب اسلامی ایران لیگ برتر فوتبال ایران شهرکرد اردبیل استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر یکشنبه در حاشیه واگذاری اسناد مالکیت اراضی نهضت ملی مسکن در جنوب استان بوشهر اظهار کرد: در راستای طرح نهضت ملی مسکن برای تأمین مسکن افراد کم درآمد، اسناد مالکیت ۲ پلاک جمعاً به میزان ۸۷۴ هکتار که به مدت ۱۸ سال با پلاک‌های مجاور، تداخل داشته صادر شد.

وی افزود: پس از رفع تداخل، اسناد آن در کمترین زمان در ثبت شهرستان عسلویه، ثبت و اسناد آن صادر و به متقاضیان واگذار شد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در استان بوشهر تاکنون اسناد مالکیت ۱۴۷۴ هکتار زمین دولتی برای طرح نهضت ملی مسکن صادر شده است.

وی گفت: با پیگیری‌ها و اقدامات مستمر صورت گرفته، استان بوشهر در بین استان‌های کشور، رتبه نخست در صدور اسناد مالکیت اراضی نهضت ملی مسکن را کسب کرده است.

کد خبر 6090982

دیگر خبرها

  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال