Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- طرح ملی کمند (رویداد کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر) از جمله دانشگاه صنعتی امیر کبیر به عنوان دانشگاه منتخب استان تهران برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، آقای مهندس سید جواد طباطبایی مدیر فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: طرح ملی کمند با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: طرح ملی کمند (رویداد کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر) برای نخستین بار در 10 دانشگاه منتخب کشور از جمله دانشگاه صنعتی امیر کبیر به عنوان دانشگاه منتخب استان تهران برگزار می‌شود.
مدیر فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر عنوان کرد: طرح ملی کمند (رویداد کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر) برای نخستین بار در 10 دانشگاه منتخب کشور از جمله دانشگاه صنعتی امیر کبیر به عنوان دانشگاه منتخب استان تهران برگزار می‌شود که مهلت ثبت نام و ارسال طرح به این رویداد 11 بهمن تا 12 اسفند است.
آقای طباطبایی گفت: نتایج داوری طرح‌ها 6 اسفند اعلام می‌شود و مراسم اختتامیه این رویداد نیز 20 اسفند همزمان با مبعث حضرت رسول (ص) برگزار خواهد شد.
وی تأکید کرد: محور‌های این رویداد شامل صنایع دستی، گرافیک، پوشاک، دوخت، طراحی پارچه و لباس، تولیدات غذایی و خوراکی، فناوری و مهندسی و محیط زیست است.
مدیر فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: این رویداد با هدف آشنایی دانشجویان با مفاهیم کار، مهارت آموزی و کارآفرینی، ایجاد ارتباط میان دانشجویان و شرکت‌های دانش بنیان و نیز ایجاد فضای با نشاط در میان دانشجویان و نیز توانمندسازی دختران دانشجو و حمایت از ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه آن‌ها برگزار می‌شود.
آقای طباطبایی عنوان کرد: دانشجویان دختر استان تهران می‌توانند برای شرکت در این طرح با مراجعه به وب سایت رویداد به نشانی farhangi.aut.ac.ir و یا با شماره تماس 64545026-021 دبیرخانه ارسال طرح‌ها نسبت به اطلاع از شرایط و ارسال طرح‌ها و ایده‌های خود اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برگزاری رویداد ملی دانشگاه صنعتی امیرکبیر دانشجویان دختر دانشگاه منتخب برگزار می شود استان تهران طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۸۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان

به گزارش خبرنگار مهر، جواد کریمی ثابت با اشاره به برگزاری سی‌امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴ در اصفهان اظهار کرد: این کنفرانس در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه در اصفهان برگزار می ود.

وی گفت: در حال حاضر بیش از ۵۰۰ مقاله برای کنفرانس ارسال شده و ۵۰ دانشگاه در فرآیند داوری مشارکت داشتند، همچنین ۱۶ میزگرد فنی و بنرهای تخصصی برای پوشش تمام ابعاد فناوری‌های هسته‌ای تدارک دیده شد.

رئیس انجمن هسته‌ای ایران با بیان اینکه ۱۰۰ سخنران از مقالات برای سخنرانی‌های علمی انتخاب شد، تصریح کرد: در میزگردهای تخصصی ۸۰ سخنران علمی داریم و دانشمندان از کشورهای ۵ قاره و بیش از ۵۰ نفر فعال در مجموعه هسته‌ای میهمان داریم.

وی هدف از برگزاری این کنفرانس را آشنایی صنعت با آخرین پژوهش‌ها اعلام کرد و گفت: دانشجویان موضوعات اولویت کشور را در دستورکار قرار دهند، از صنعت هسته‌ای و دانشگاه‌های کشور و دانشجویان حوزه هسته‌ای برای همه حوزه‌ها حضور دارند.

کریمی ثابت با بیان اینکه در این کنفرانس تحقیقات پژوهشگران در ۴ بخش محتوایی ۱۳ گانه ارائه می‌شود که سخنرانان خارجی نیز حضور مؤثر دارند، گفت: همچنین میزگردهای تخصصی با بیش از ۸۰ سخنران از دانشگاه و صنعت و با حضور پژوهشگران خارجی صورت می‌گیرد و یکی از پنل‌های تخصصی به همین موضوع اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه برگزاری اولین کنفرانس با هدایت‌های ریاست سازمان و همکاری مدیر کل و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انجام شد، ابراز کرد: نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای برای دانشجویان و پژوهشگران انجام شد و یکی دیگر از محورهای ارائه محتوا، پوسترها هستند که به مدت ۳ روز، در ۴ سالن در بازه زمانی صبح و عصر تدارک دیده شده و نشان از استقبال بالا و بلوغ صنعت هسته‌ای کشور است، موضوعاتی که در این همایش مطرح می‌شود از معضلات تمامی کشورهای دنیاست.

به گزارش مهر، این کنفرانس با محوریت کاربرد پرتوها، راکتورهای هسته‌ای، فیزیک هسته‌ای و شتاب‌دهنده‌های ذرات، اندازه‌گیری تشعشعات، انرژی همجوشی و پلاسما، چرخه سوخت هسته‌ای ایزوتوپ‌های پایدار و رادیو اکتیو، ایمنی و امنیت هسته‌ای، کشاورزی هسته‌ای، فناوری کوانتمی، آموزش هسته‌ای، حکمرانی هسته‌ای و تغییر اقلیم و نقش انرژی هسته‌ای برگزار می‌شود.

کد خبر 6097097

دیگر خبرها

  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه