Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@20:40:32 GMT

6 پروژه در معاونت درمان افتتاح خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۸۶۲۹

6 پروژه در معاونت درمان افتتاح خواهد شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از افتتاح و بهره برداری از 6 پروژه این معاونت با اعتباری بالغ بر 320 میلیارد ریال همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر قاسم بیانی با اشاره به ساخت و افتتاح 10 واحد پانسیون در بیمارستان های استان گفت: این پانسیون ها به منظور حل مشکلات اسکان پزشکان متخصص در بیمارستان های سطح استان ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: 4 واحد پانسیون پزشکان در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد، 2 واحد در بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان، 2 واحد در بیمارستان پورسینای آشخانه و 2 واحد در بیمارستان جوادالائمه (ع) جاجرم با اعتباری بالغ بر 34 میلیارد و 900 میلیون ریال در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

دکتر قاسم بیانی از افتتاح 2 واحد همراه سرا در بیمارستان پورسینای آشخانه با اعتبار بالغ بر یک میلیارد ریال خبر داد و گفت: این همراه سرا نخستین همراه سرای استان است که با هدف کاهش مشکلات و دغدغه ها و ایجاد رفاه بیشتر برای همراهان بیماران در این بیمارستان ساخته شده است.

وی بیان داشت: از ابتدای سال تاکنون 57 تخت ICU در بیمارستان های امام حسن (ع) و امام علی (ع) بجنورد، امام خمینی (ره) و آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان و جوادالائمه (ع) جاجرم با اعتباری بالغ بر 285 میلیارد ریال راه اندازی شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: درمان افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد

  محمدکاظم مومنی  اظهار کرد: طبق ابلاغ وزارت بهداشت تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موظف اند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیص و درمانی، دارو و ترخیص کودکان زیر هفت سال که دارای بیمه هستند را به صورت رایگان انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه خدمات دارویی قابل ارائه به کودکان زیر هفت سال که به صورت سرپایی در بیمارستان ها انجام شود رایگان نیست تصریح کرد: رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال گامی بلند جهت حمایت از آینده سازان مملکت و خانواده‌های آنان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عنوان کرد: کودک تا هفت سالگی در معرض خطر انواع بیماری‌ها قرار دارد که ممکن است برخی از این بیماری ها را تا آخر عمر به همراه داشته باشد بر همین اساس باید درمان در دوران کودکی آغاز شود و به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه ملی آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ساوه
  • افتتاح بخش تالاسمی بیمارستان امید شهرستان مهرستان
  • اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال گذشته
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • زیرساخت های بیمارستان اعصاب و روان امام رضا(ع) کرمان ایجاد می شود
  • هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد
  • اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال ۱۴۰۲
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک