Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@10:49:47 GMT

کالیبره ۷۷۴ نازل سوخت مایع در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۰۸۳۱

کالیبره ۷۷۴ نازل سوخت مایع در خوزستان

رضا قیصی پور مدیرکل استاندارد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بررسی عملکرد نازل‌های سوخت مایع در سطح استان علیرغم محدودیت‌های موجود به دلیل شیوع ویروس کرونا به منظور حفظ حقوق شهروندی و جلوگیری از کم فروشی در دستورکار بازرسان این اداره کل قرار گرفت.

او افزود: تعداد ۵ هزار و ۳۲۳ عدد نازل جایگاه عرضه سوخت مایع شامل؛ بنزین و گازوئیل از ابتدای سال ۹۹ تاکنون بر اساس استاندارد‌های ملی مربوطه مورد آزمون صحت عملکرد قرار گرفتند و صحت عملکرد ۴ هزار و ۵۹۹ نازل مورد تائید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیصی پور با بیان اینکه تعداد ۷۴۴ نازل سوخت از تعداد مذکور با استاندارد‌های مربوطه مغایرت داشتند، اظهار داشت: نازل‌های سوخت با همکاری کارشناسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تنظیم و مجدداً با استفاده از پیمانه‌های مرجع کالیبره شدند. البته کارشناسان این اداره کل به طور مداوم و نامحسوس اقدام به بازرسی از جایگاه‌های مجاری سوخت می‌کنند و پرونده متخلفان در این حوزه را به مراجع قانونی ارجاع می‌دهند.

مدیرکل استاندارد خوزستان بیان کرد: کارشناسان این اداره کل در این مدت تعداد ۸۰۲ باسکول را در قالب آزمون اولیه و یا سنواتی پس از تعمیر مورد آزمون قرار دادند که ۷۸۴ مورد قبول و ۱۸ مورد مردود شده که مجدداً توسط وزنه‌های استاندارد ۵۰۰ کیلویی کالیبره شده و برچسب کالیبراسیون به آن‌ها الحاق شد.

او ادامه داد: در زمینه آزمون ترازو‌های مورد استفاده در دادوستد عمومی نیز علیرغم ممانعت‌های صورت گرفته از سوی برخی از کسبه، بازرسان این اداره کل تعداد ۲ هزار و ۶۴۹ ترازو را مورد آزمون قرار دادند که صحت عملکرد تمامی آن‌ها مورد تائید قرار گرفته و همچنین پرونده ممانعت کنندگان در این حوزه نیز به مراجع قانونی ارجاع شده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نازل سوخت سوخت مایع اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) کنکور 1403 در بجنورد

به گزارش صدای ایران از جمهوری اسلامی،در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر یعنی ۶۳ درصد زن و ۴۲۲ هزار و ۸۶۲ نفر یعنی ۳۷ درصد مرد هستند. همچنین امسال آزمون دانشجومعلم همزمان با نوبت اول کنکور برگزار می‌شود که در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجومعلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند و از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

دیگر خبرها

  • (عکس) کنکور 1403 در بجنورد
  • کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • با ۲٫۵ ساعت انتظار، الماس خودتان را بسازید
  • دانشمندان تنها در ۱۵۰ دقیقه الماس ساختند
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان