Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:11:36 GMT

نظارت بر واحدهای اقامتی و پذیرایی ایلام تشدید می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۱۵۳۵

نظارت بر واحدهای اقامتی و پذیرایی ایلام تشدید می شود

عبدالمالک شنبه زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز، نظارت بر واحدهای اقامتی و پذیرایی و سایر تاسیسات رفاهی بین‌راهی در شبکه راه‌های استان و مسیرهای گردشگری استان تشدید می‌شود.

وی گفت: هدف میراث فرهنگی استان از اجرای این طرح، ارائه خدمات مطلوب و بدون ایراد به مسافران و گردشگرانی است که به استان ایلام سفر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنبه زاده عنوان کرد: با توجه به شرایط ویژه کنونی مواردی چون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی، ضدعفونی و گندزدایی مستمر واحدها، بررسی نرخ‌نامه‌ها، نحوه نگهداری مواد غذایی، اعتبار پروانه بهره‌برداری، گران فروشی و کم فروشی توسط اعضای کمیته نظارت استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام یادآور شد: بازدیدهای کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری به‌صورت هفتگی و مستمر از تأسیسات گردشگری استان شامل مراکز اقامتی، واحدهای پذیرایی بین‌راهی و مجتمع‌های خدمات رفاهی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: کارشناسان نظارت حوزه معاونت گردشگری و نمایندگان اداره‌کل تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، ستاد اقامه نماز، دامپزشکی، پلیس اماکن و انجمن حرفه‌ای واحدهای پذیرایی استان اعضای ثابت این کمیته را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 5136265

منبع: مهر

کلیدواژه: میراث فرهنگی ایلام تالار پذیرایی دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه بوشهر شهرستان کرج انقلاب اسلامی ایران شیراز لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت سالن پذیرایی خیرساز ویژه زوج های جوان در گراش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، حاج عبدالحسین نام آور پدر شهیدان علی و غلامعباس به نیت والدین و فرزاندان شهیدش سالن پذیرایی ویژه مراسم زوج های جوان ساخت.

حاج عبدالحسین نام آور با بیان این که این طرح با هدف کمک به تسهیل ازدواج جوانان راه اندازی شده است، افزود: این سالن پذیرایی در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع و با اعتباری بیش از ۶۰ میلیارد تومان در دو قسمت زنانه و مردانه ساخته شده است.

وی گفت: ظرفیت تالار پذیرایی لاله‌ها حدود هزار و ۶۰۰ نفر است.

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت/ عکس
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام
  • مرکز مازندران بر مدار توسعه گردشگری قرار گرفت
  • ساخت سالن پذیرایی خیرساز ویژه زوج های جوان در گراش
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت
  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند