Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، فضای پخش آنلاین محتوای ویدئویی در ایران رقابت تنگاتنگی بین بازیگران این حوزه ایجاد کرده است. به همین دلیل هر کدام از کسب‌وکارهای این فضای رقابتی سعی کرده‌اند که در سرویس‌های پخش آنلاین ویدئوی خود، تفاوت‌هایی را برای کاربران‌شان ایجاد کنند. بازار با داشتن بیش از ۴۵ میلیون کاربر و نصب‌بودن اپ بازار روی ده‌ها میلیون گوشی اندروید در ایران، کاربران خود را از نصب اپ دیگری بی‌نیاز کرده و مسیر کوتاهی را برای تماشای ویدئو پیش پای آنها قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین کاربران می‌توانند حجم قابل توجهی از فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌های روز ایران و جهان را بدون پرداخت هزینه در بخش ویدئوی بازار تماشا کنند.

در واقع پس از حدود دو سال که از راه‌اندازی بخش ویدئوی بازار می‌گذرد، همه تلاش این پلتفرم بر این بوده که بتواند اپیزودهای زیادی از فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمیشن‌ها و سایر ویدئوهای پرطرفدار را در اپ خود آپلود کرده و به صورت رایگان در اختیار کاربران چند ده میلیونی خود قرار دهد. تا جایی که در حال حاضر بیش از ۳۰ هزار اپیزود یا به تعبیری حدود دو میلیون دقیقه ویدئو از ژانرهای مختلف در بازار عرضه شده است.

تماشای این ویدئوها در بازار به صورت کاملاً رایگان بوده و مصرف اینترنت هم به دلیل اینکه از ترافیک داخلی است، نیم‌بها محسوب می‌شود. این ویژگی منحصربه‌فرد در همه پخش‌کننده‌های ویدئو دیده نمی‌شود. رایگان بودن نه تنها به لحاظ مالی امتیاز قابل توجهی برای کاربران محسوب می‌شود بلکه زمینه دسترسی هر چه سریع‌تر و آسان‌تر را نیز برای آنها فراهم کرده است. علاوه بر امکان اشتراک رایگان ویدئو در بازار و عدم نیاز به پرداخت هزینه بابت تماشای فیلم و سریال، بازار امکان‌های دیگری را نیز در اختیار کاربرانش قرار داده است که در ادامه به آنها اشاره می‌شود.

سهولت دسترسی به ویدئوها در بازار

دستاورد کاربران بازار برای تماشای آنلاین ویدئوها صرفاً مربوط به رایگان‌بودن و عدم پرداخت هزینه نیست. بلکه از آنجایی که در یک بستر پخش ویدئو، دسترسی سریع و آسان به فیلم، سریال و انیمیشنی که به دنبال آن می‌گردیم، برنامه‌ای که مشتاق دیدن آن هستیم یا انیمیشنی که کودک‌مان می‌خواهد آن را تماشا کند، یکی از دغدغه‌های همیشگی کاربران در سرویس‌های پخش‌کننده ویدئو است، تلاش شده که سهولت دسترسی به ویدئوها در بازار ایجاد شود.

به این صورت که کاربران به محض ورود به اپ بازار و با کلیک‌کردن بر روی ویدئوی مورد نظرشان، آن ویدئو پخش شده و امکان تماشا کردنش وجود دارد و دیگر به پشت سر گذاشتن چندین مرحله و چندین بار کلیک کردن‌، نیازی نیست. در حالی که در سایر سرویس‌های پخش ویدئو، کاربر بعد از پشت سر گذاشتن چندین مرحله، به مرحله پخش ویدئو می‌رسد.

در واقع نوع چینش ویدئوها در بازار با قابلیت دسترسی هر چه سریع‌تر است. در این صورت کاربر در کمترین زمان ممکن به ویدئوی مورد نظر خود دسترسی خواهد داشت. بنابراین از زمانی که کاربر تصمیم می‌گیرد که ویدئویی را تماشا کند تا زمانی که به آن دسترسی پیدا می‌کند، تنها چند ثانیه زمان می‌برد.

از طرفی رایگان بودن تماشای ویدئوها و عدم نیاز به خرید اشتراک در بازار، موجب شده تا کاربران بدون پرداخت هزینه همراه با خانوده‌های خود ساعت‌ها ویدئوی رایگان تماشا کنند. ضمن اینکه به زودی امکان دانلود ویدئوها نیز فراهم می‌شود. در این صورت کاربران بازار می‌توان با دانلود ویدئوها، در ساعات مورد نظرشان فیلم و سریال مورد علاقه خود را تماشا کنند. در این صورت با مشکلات مربوط به قطعی و اختلالات اینترنت نیز مواجه نمی‌شوند.

گلچینی از بهترین فیلم‌ها و سریال‌ها در بازار

دسته‌بندی براساس ژانرهای مختلف، گروه‌های سنتی مثلاً دسته‌بندی مربوط به کودکان و آپدیت و به‌روز بودن و… موجب شده تا کاربران با ورود به بخش ویدئوی بازار، به اصطلاح با آدرس‌های سرراستی مواجه باشند و براساس دسته‌بندی‌های دقیقی که صورت گرفته، ویدئوی مورد نظرشان را پیدا کرده و تماشا کنند. ضمن اینکه در بخش ویدئوی بازار، گلچینی از بهترین‌ها دیده می‌شوند تا کاربر بدون سردرگمی و بدون اینکه مدت زمان زیادی را برای انتخاب ویدئوی مورد نظرش صرف کند، بتواند به فیلم یا سریال مورد علاقه‌اش دست پیدا کند.

در واقع بازار با آپلود مجموعه‌ای از بهترین‌های مارکت فیلم و سریال و انیمیشن ایران و جهان، مسیر کوتاه‌تری را پیش پای کاربران قرار داده تا آنها به تعداد زیادی ویدئو دسترسی داشته باشند که علاوه بر داشتن ویژگی به‌روز بودن و برخورداری از تنوع ژانرها و موضوعات مختلف، به دلیل گلچین بودن و اینکه منتخبی از بهترین‌ها هستند، همواره با انتخابی باکیفیت دسترسی داشته باشند.

ویدئوهای ویژه بازار برای کودکان

یکی از دغدغه‌های مهم خانواده‌ها سرگرم‌کردن کودکان‌شان است. به ویژه در دوران همه‌گیری ویروس کرونا که بچه‌ها به مدرسه نمی‌روند و بیشتر اوقات‌شان را در خانه می‌گذارانند، نیاز بیشتری به سرگرم‌شدن دارند. وجود پلتفرمی که دسته و ردیف ویژه‌ای از ویدئوهای تازه و به‌روز ایران و جهان را برای کودکان دسته‌بندی و آماده کرده باشد، کمک زیادی به والدین می‌کند که هر چه سریع‌تر به محتوای مناسب برای کودکان خود دسترسی پیدا کنند. کافی است که در اپ بازار که تقریباً روی هر گوشی اندرویدی در ایران نصب است، به بخش ویدئو و قسمت انیمیشن‌های پرطرفدار ژانر کودکان مراجعه کنند تا کودک‌شان بتواند صدها انیمیشن روز را تماشا کند.

ویدئوهای مرتبط راهنمای هوشمند کاربران

وجود ویدئوهای مرتبط با هر فیلم و سریال یا انیمیشن کمک زیادی به کاربران می‌کند تا در حوزه مورد علاقه خود، محتواهای ویدئویی دیگری را هم تماشا کنند. این قابلیت در بازار مانند یک راهنما برای معرفی محتوای باکیفیت عمل می‌کند. با انتخاب هر فیلم یا سریال یا برنامه دیگر در بخش ویدئوی بازار، این امکان برای کاربران فراهم است که به تعداد زیادی از فیلم‌ها و سریال‌ها و انیمیشن‌های مرتبط با موضوع ویدئویی که انتخاب کرده‌اند، دسترسی داشته باشند. پیشنهاد ویدئوهای مرتبط راهی کوتاه برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد علاقه کاربران است.

بنابراین در بخش ویدئوی بازار، کاربران همواره به لیست بلند بالایی از فیلم، سریال و انیمیشن‌های روز ایران و جهان دسترسی دارند و می‌توانند به صورت رایگان آنها تماشا کنند. همچنین بخش ویدئوی بازار بدون اینکه صفحه نخست خود را خیلی شلوغ کرده باشد، دسته‌بندی‌هایی با رعایت فاصله قابل قبول ایجاد کرده تا ضمن داشتن ظاهری چشم‌نواز، مانع از سردرگمی کاربران شود و هر کاربری به راحتی به ویدئوی مورد علاقه خود دسترسی پیدا کند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5136239

منبع: مهر

کلیدواژه: کسب و کارهای اینترنتی فیلم سینمایی سریال ایرانی گروه خودروسازی سایپا کسب و کار بانک ملت بانک گردشگری ایران کیش بیمه اقتصاد دیجیتالی کسب و کارهای اینترنتی شبکه اجتماعی اینستاگرام دهه فجر بیمه تامین اجتماعی تولید خودرو اپلیکیشن پرداخت هزینه چه سریع تر ایران و جهان فیلم و سریال ویدئوی مورد انیمیشن ها تماشا کنند مورد علاقه دسته بندی سریال ها فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین صفامنش در ویدئویی نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در سری جدید سریال «نون. خ» به تندی واکن نشان داده و معتقد است استفاده از آثارش بدون کسب اجازه و قرارداد با این خواننده و مدیربرنامه اش بوده است.

بر اساس خبری که بهمن بابازاده منتشر کرده است، این خواننده، پیش تر خواننده تیتراژ این سریال در فصل های قبلی بود و در فصل جدید سریال، بدون اجازه از او، آثار جدید این خواننده استفاده و از شبکه یک پخش شده است.
مدیر برنامه های حسین صفامنش صبح امروز شکایت رسمی و قانونی خود درباره این روند غیرقانونی را علیه سعید آقاخانی در مرجع قضایی ثبت کرده است. سازندگان «نون. خ» هنوز واکنشی به اظهارات این خواننده نشان نداده اند.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900722

دیگر خبرها

  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL
  • تامین ۵۰ درصدی پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کشور
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • سیگنال رایگان ارز دیجیتال فیوچرز یا سیگنال فارکس؟
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید