Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@17:16:18 GMT

افزایش بینش سیاسی و بصیرتی مردم از برکات انقلاب است

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۱۷۶۵

افزایش بینش سیاسی و بصیرتی مردم از برکات انقلاب است

سرلک با اشاره به اقتدار نظامی ایران در منطقه و جهان، گفت: افزایش بینش سیاسی و بصیرتی مردم از برکات انقلاب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت‌الاسلام مهدی سرلک صبح امروز در دومین روز از برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در جمع پرسنل سپاه و نیروی‌های انتظامی الیگودرز اظهار داشت: اقتدار و عزت نظام اسلامی به برکت امامین انقلاب و امنیت امروز کشور مرهون فداکاری نیروهای نظامی و انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم به سپاه و نیروی‌های نظامی و انتظامی اعتماد داشته و افتخار می‌کنند، در این ۴۲ سال صعود مقتدرانه داشته‌ایم و قدرت دفاعی و موشکی سبب عزت‌آفرینی شده است و هیاهو و صحبت‌ها برای برگشت به برجام توسط دشمنان، ترس از پیشرفت‌های دفاعی و علمی است.

امام‌جمعه الیگودرز عنوان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی مهم‌ترین مقوله‌ای است که بایستی به نحو احسن و کامل برای جامعه بازگو شود.

وی تصریح کرد: دستاوردهای سیاسی شامل سرنگونی نظام دیکتاتور طاغوت می‌باشد و هنر انقلاب این است که نظام دیکتاتور را نابود کرد، افزایش بینش سیاسی مردم و رشد سیاسی و بصیرتی در راستای مهم‌ترین مسائل، آزادی و مشارکت سیاسی که نمونه بارز آن انتخابات بوده، از دیگر پیشرفت‌های سیاسی است.

سرلک گفت: امروز هر تصمیمی در سطح جهان باملاحظه قدرت دفاعی ایران گرفته می‌شود و نگاه کشورهای مقاومت به جمهوری اسلامی است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان

 حجت‌الاسلام والمسلمین وحید خوش رو در نشست خبری هفته عقیدتی و سیاسی با اصحاب رسانه بیان کرد: شهادت معلم انقلاب دکتر مرتضی مطهری که از روحانیون برجسته و همراه حضرت امام (ره) بود و در مسیر آرمان‌های انقلاب برای ایران اسلامی جانفشانی ها کرد و به درجه رفیع شهادت نائل شد، به پاس گرامیداشت یاد و خاطره وی هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه نامگذاری شد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهرستان تصریح کرد: غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، محفل انس با قرآن، نشست‌های بصیرتی، نشست‌های وبیناری در فضای مجازی، آذین بندی سطح شهر، تجلیل از هادیان سیاسی، معلمان، دیدار با ائمه جمعه و روحانیون تشیع و تسن از جمله برنامه‌های این هفته است.

 وی به اهمیت نقش خبرنگاران اشاره کرد و گفت: خبرنگاران صدای رسای همه اقشار جامعه و به نمایش گذاشتن اقدامات مسئولین و انقلاب اسلامی برای دنیا و مطالبات و مشکلات مردم بدون واسطه به دستگاه‌های زیرربط است.

 حجت الاسلام خوش رو عنوان کرد: دردنیایی که رسانه‌های دروغ پراکن و تا دندان مسلح دشمنان بر علیه ایران، اذهان عمومی را اغفال و متشنج می‌کنند، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم به صورت شبانه روز در مقابل آن‌ها ایستاده و از جبهه حق علیه باطل دفاع می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد