Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سلیمانی گفت: استکبار ستیزی باعث شد که امروز با افتخار اعلام کنیم که در حوزه دفاعی و موشکی حرف هایی برای گفتن داریم و دشمن باید مذاکره موشکی با ایران را به گور ببرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت و گو با تهران پرس با بیان اینکه استکبار جهانی هرگز قادر به نفوذ در کشورمان نخواهد بود، اظهار داشت: اگر استکبار جهانی به سرکردگی امریکا قادر به نفوذ در کشورمان بود، هرگز حرف از سازش به میان نمی آورد و همچنان با روش زورگویی و استبدادگری، در پی تحمیل خواسته هایش به ملت ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با اشاره به اینکه سیاست های افرادی همچون ترامپ با فشار حداکثری و تحریم های ظالمانه بر علیه ملت ایران جوابگو نیست، افزود: ترامپ گمان می کرد که با افزایش فشارهای اقتصادی به ایران قادر به تحمیل خواسته هایش به کشورمان است اما در نهایت دید که رسیدن به چنین خواسته ای برایش همچون خواب باقی خواهد ماند و رویایی بیش نیست.   سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: ترامپ در واپسین روزهای ریاستش در کاخ سفید هم اصرار به مذاکره با ایران داشت چرا که می دانست ابزار دیگری برای مقابله با کشورمان ندارد و تمام گزینه ها را اجرایی کرده اما به خواسته اش نرسیده است و به همین دلیل سازش را در پیش گرفته بود اما در نهایت از قدرت کنار رفت.   معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه شهدا، با اهدای جانشان نشان دادند که هرگز با استکبارجهانی سازش نخواهند کرد، افزود: در طول پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دوران دفاع مقدس و همچنین نبرد با داعش در سوریه و عراق شهدای بسیاری را در راه مقابله با استکبارجهانی تقدیم اسلام کرده ایم و امروز امنیت کشورمان به دلیل همچین مجاهدت ها و استکبارستیزی هاست.   وی گفت: اگر روحیه استکبارستیزی در ما تضعیف شود، دشمن قادر خواهد بود تا با نفوذ بر ارکان نظام، امورات را به دست بگیرد و کشور را به سمتی بکشاند که در جهت منافع آنان است.   سردار سلیمانی افزود: استکبار ستیزی باعث شد که امروز بتوانیم با افتخار اعلام کنیم که در حوزه دفاعی و موشکی حرف هایی برای گفتن داریم و دشمن باید مذاکره موشکی با ایران را به گور ببرد چون هرگز چنین خواسته ای محقق نخواهد شد چرا که با امنیت کشورمان مرتبط است.   معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطر نشان کرد: هرچقدر بتوانیم در مسیر انقلاب اسلامی و آرمان ها و اندیشه های امام خمینی(ره)، امام خامنه ای و همچنین شهدا قدم برداریم، همان قدر باعث پیشرفت بیش از پیش کشورمان در همه حوزه ها خواهیم شد.       انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ محمود خلیل عضو تیم مذاکره کننده دانشجویان دانشگاه کلمبیا در آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، در پاسخ به سوالی درباره نتیجه مذاکرات دانشجویان با اداره دانشگاه کلمبیا گفت: ما از شب گذشته به مدت ۱۱ ساعت با اداره دانشگاه درباره خواسته‌های خودمان مذاکره کردیم که شامل قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با دانشگاه‌های رژیم اشغالگر و شرکت‌هایی است که در کشتار ملت فلسطین دست دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: دانشگاه (کلمبیا) درباره ذکر هر چیزی که وجهه بین المللی اسرائیل را مخدوش کند، لجبازی می‌کند و ما هم اصرار داریم که این درخواست، خواست اصلی مردمی است که در اینجا حضور دارند و این خواسته را کنار نخواهیم گذاشت. حتی اگر ما را تهدید کنند که نیرو‌های گارد ملی یا پلیس را خواهند آورد، ما در اینجا خواهیم ماند تا به این خواسته‌ها برسیم. ما هم اکنون بر مذاکرات درباره چارچوب‌هایی تمرکز می‌کنیم تا مشخص شود که در جدول زمانی نزدیک و نیز در بلندمدت، می‌توانیم به چه چیز‌هایی برسیم. ما با دانشگاه برای تعیین کردن این چارچوب‌ها کار می‌کنیم، اما بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم. 

محمود خلیل ادامه داد: این تحصن در نهایت، برای یاری رساندن به مردم غزه و مردم فلسطین است و ما تا زمان رسیدن به همه این خواسته‌ها، در اینجا خواهیم ماند. می‌خواهیم به خواسته‌های خود چه با مذاکره و چه با فشار‌های بیشتر و بیشتر بر دانشگاه برسیم تا خواسته‌های بیشتری از ما را محقق کند.

 

دیگر خبرها

  • ماتوینکو: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند
  • توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و هند
  • وزیر دفاع روسیه: مسکو هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی