Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور اقتصاد و دارایی از احتمال اجرایی نشدن قیمت‌گذاری دستوری در بورس کالا خبر داد.

خبرگزاری میزان - ایرنا نوشت: «فرهاد دژپسند» به قیمت‌گذاری دستوری که از مدت‌ها قبل از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت مطرح شده بود اشاره کرد و افزود: این موضوع از همان ابتدا با حاشیه‌های بسیار زیادی همراه بود و معاملات بازار را تحت تاثیر قرار داد، در نهایت وزیر صنعت، معدن و تجارت این موضوع را تکذیب و اعلام کرد که به هیچ عنوان موافق قیمت‌گذاری دستوری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در آخرین جلسه برگزار شده شورای عالی بورس به صراحت اعلام کرد که اعتقادی به قیمت‌گذاری دستوری ندارد.

دژپسند اظهار داشت: به دلیل حاشیه‌های ایجاد شده از زمان مطرح شدن این موضوع، دولت تصمیم‌گیری در این زمینه را به شورای عالی بورس ارجاع داده است؛ بنابراین اگر قرار بر تغییر قیمت‌گذاری باشد شورای عالی بورس باید در این زمینه تصمیم‌گیری کند.

وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان اینکه موضوع قیمت‌گذاری دستوری درخصوص محصولات فولاد در بورس کالا بود، افزود: این موضوع باید مدنظر قرار گیرد که تاکنون بورس کالا عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده و متناسب با قواعد و مقررات در حال فعالیت است.

دژپسند اظهار داشت: همیشه شاهد معاملاتی شفاف در بورس کالا بوده‌ایم و این بازار توانسته است کمک بسیاری را به مصرف کنندگان و تولیدکنندگان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: چکش کاری بازار بورس با حضور وزیر اقتصاد و رئیس مجلس

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: بورس وزیر اقتصاد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بورس وزیر اقتصاد قیمت گذاری دستوری بورس کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، ابوالحسن عالی بیان کرد: طرح‌های مقابله با تنش آبی در مناطق مختلف استان بوشهر در دست اجراست که سعی می‌شود تا قبل از آغاز فصل تابستان این طرح‌ها اجرایی و وارد مدار بهره‌برداری تولید شوند.

 وی افزود: در همین راستا برای بهبود وضعیت آب مردم در جنوب استان بوشهر طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ادامه داد: با هدف افزایش پایداری آب شرب مشترکان در نخل تقی، عملیات بهسازی و مهندسی دوباره ایستگاه تقویت فشار مرکزی شهر و تعمیرات اساسی الکترو پمپ‌های این ایستگاه در مخزن چهار هزار مترمکعبی نخل تقی اجرا شد.

وی اظهار کرد: به تناسب تمامی اقدامات صورت گرفته در راستای رفع کمبود آب مردم، هم‌استانی‌ها نیز باید نسبت‌به بازنگری در نحوه مصرف و صرفه‌جویی در آب اهتمام لازم را داشته باشند.

عالی گفت: در سال آبی جاری میزان بارش‌ها در استان بوشهر کاهشی ۵۰ درصدی داشته که با توجه به تامین بیشتر آب مصرفی مردم از خارج استان، هم‌استانی‌ها باید بیش‌از پیش نسبت‌به مصرف بهینه آب توجه کنند.

دیگر خبرها

  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • بررسی معاملات بورس کالا
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از قیمت‌گذاری دستوری
  • قیمت گذاری دستوری، باعث افزایش قیمت لاستیک می‌شود
  • قیمت گذاری دستوری بیشتر باعث افزایش قیمت لاستیک می شود
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید
  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس