Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل چگینی، مدیرعامل شرکت کاشی پارس گفت: محصولات شرکت کاشی پارس به۳۰ کشور آسیایی از جمله عراق، سوریه، کشورهای آسیای مرکزی و کشورهای حاشیه دریای خزر صادر می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، ابوالفضل چگینی ظهر امروز امروز(دوشنبه) در حاشیه بازدید اصحاب رسانه استان قزوین از شرکت کاشی پارس که به همت سازمان بسیج رسانه استان قزوین و به مناسبت دهه فجر صورت گرفت، اظهار کرد: کلنگ احداث شرکت کاشی پارس تقریبا از سال ۵۲ به زمین زده شد و در سال ۵۵ به بهره‌برداری رسید و فعالیت آن تا سال ۸۰ ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرکت کاشی پارس با تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت‌های بومی، از سال ۸۰-۸۱ توسعه یافت و بخش‌های مختلفی را به خود اختصاص داد و تا امروز توانسته محصولاتی را برای داخل و خارج کشور تولید کند.

مدیرعامل شرکت کاشی پارس گفت: باتوجه به اینکه بازار کاشی همواره متغیر است، لذا فازهای گسترده‌ای در آن ایجاد می‌شود؛ در این راستا با توافقات صورت گرفته با بنیاد مستعضعفان امیدواریم فاز جدید شرکت در مهرسال آینده به بهره‌برداری برسد.

اشتغالزایی برای بیش از ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم

چگینی اذعان کرد: محصولات شرکت کاشی پارس به۳۰ کشور آسیایی از جمله عراق، سوریه، کشورهای آسیای مرکزی، کشورهای حاشیه دریای خزر صادر می‌شود؛ بین ۵۰ تا ۶۰درصد تولیدات آن صادراتی و ۴۰درصد آن هم داخلی است و برای داخل کشور مصرف می‌شود، امیدواریم در سال‌های آینده، ۸۰درصد محصولات را صادر کنیم.

وی با اشاره به آمار اشتغالزایی گفت: هم‌اکنون ۳۵۸نفر به طور مستقیم در شرکت کاشی پارس فعالیت دارند که با راه‌اندازی فاز جدید آن، اشتغالزایی برای ۵۰نفر به صورت مستقیم محقق می‌شود.

مدیرعامل شرکت کاشی پارس ابراز کرد: باتوجه به اینکه تولیدات شرکت تابع کشورهایی مانند اسپانیا و ایتالیا است، میزان تولیدات برای صادرات، متقاضیان و مشتریان در خارج و بازاریابی در داخل کشور افزایش یافته است.

چگینی یادآور شد: در گذشته با مشکلات کمتری روبه‌رو بودیم اما امروز به واسطه تحریم‌ها، مشکلات در حوزه‌های مختلف از جمله فروش محصول افزایش یافته است که البته گاها به طُرُق مختلفی محصولات خود را می‌فروشیم.

نبود تعامل مناسب حلقه مفقوده ادارات و واحدهای تولیدی

وی بیان کرد: مواداولیه مورد نیاز کاشی از جمله خاک و لعاب‌پاش را حتی‌الامکان از استان قزوین تامین می‌کنیم؛ سایر تجهیزات مانند رنگ از خارج تأمین می‌شود که البته اقداماتی توسط برخی از شرکت‌های دانش‌بنیان نیز در این حوزه صورت گرفته است و پیش‌بینی می‌شود در سال‌های آینده رنگ‌ها و جوهرهای کاشی به صورت بومی و داخلی تولید شود.

مدیرعامل شرکت پارس کاشی مطرح کرد: محدودیت تعاملات ادارات با این شرکت از جمله سایر مشکلاتی بوده که نیازمند توجه است؛ برخلاف فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و دستور قوه قضاییه، مبنی بر اینکه نباید انشعاب آب، برق و گاز هیچ واحد تولیدی به دلیل بدهی قطع شود اما تعاملی در این خصوص با ما صورت نمی‌گیرد و دستگاه‌های خدمت رسان برخلاف این سخنان عمل می‌کنند.

چگینی در پایان تصریح کرد: از سوی دیگر، برخی از بانک‌ها در ارائه تسهیلات سنگ‌اندازی کرده و هیچ حمایتی از شرکت‌های تولیدی نمی‌کنند و بروکراسی اداری برای دریافت این تسهیلات بسیار طولانی است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شرکت کاشی پارس مدیرعامل شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو

محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت : با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه و سازمان فضای مجازی سراج مرکز استان و آموزش‌وپرورش استان؛ دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایلی آوین نو، برگزار می‌شود.

وی افزود: فعالیت در رسانه و تولیدات رسانه‌ای نقش بسیار مهمی در جوامع مدرن دارد. رسانه‌ها به‌عنوان صدای جامعه عمل می‌کنند و توانایی تأثیرگذاری بر افکار، نگرش‌ها و رفتار‌های افراد رادارند. تولیدات رسانه‌ای شامل انواع رسانه‌ها مانند رادیو، تلویزیون، رسانه‌های آنلاین، رسانه‌های اجتماعی و... است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه مصداق‌های اهمیت فعالیت در رسانه و تولیدات رسانه‌ای را برشمرد و گفت: این مصداق‌ها عبارت‌اند از:۱- اطلاع‌رسانی: رسانه‌ها به ما امکان می‌دهند تا با اخبار، رویداد‌ها و اطلاعات به‌روز آشنا شویم. آنها نقش بسیار مهمی در تأمین منابع اطلاعاتی برای جامعه دارند و افراد را با مسائل مختلف جامعه و جهان آشنا می‌سازند.۲- شکل‌دهی به نگرش‌ها: رسانه‌ها توانایی تأثیرگذاری بر نگرش‌ها و عقاید افراد رادارند. آنها می‌توانند الگوها، ارزش‌ها و ایده‌ها را ترویج کنند و به شکل‌دهی به نگرش‌های جامعه کمک کنند.۳- تأثیر در سیاست: رسانه‌ها توانایی تأثیرگذاری بر روند سیاست‌گذاری دارند. آنها می‌توانند مسائل مختلف را در جامعه مطرح کنند، نظرات عمومی را تحت تأثیر قرار دهند و روند تصمیم‌گیری‌ها را تحت تأثیر قرار دهند.
۴- تولید فرهنگ و سرگرمی: رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در تولید فرهنگ و سرگرمی دارند. آنها فضایی را برای انتشار هنر، فرهنگ و سبک زندگی فراهم می‌کنند و می‌توانند به ترویج هنر و فرهنگ جامعه کمک کنند.

وی ادامه داد: فعالیت در رسانه و تولیدات رسانه‌ای نه‌تن‌ها امکان ارتباطات و اطلاع‌رسانی مؤثر را فراهم می‌کند، بلکه توانایی تأثیرگذاری بر جوامع و فرهنگ‌ها را دارد.

خیاط زنجانی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره، با اصول و مفاهیم اساسی مهارت‌های رسانه‌ای آشنا خواهند شد و سرفصل‌های آن عبارت‌اند از: ۱) طراحی پوستر با موبایل: که آشنایی با تکنیک‌ها و اصول طراحی گرافیکی را در برمی‌گیرد و طراحی پوستر‌های زیبا و جذاب را توسط موبایل آموزش می‌دهند.۲) تدوین با موبایل: در این قسمت شرکت‌کنندگان در دوره با تکنیک‌ها و ابزار‌های تدوین ویدئو با استفاده از موبایل آشنا می‌شوند و قادر خواهند بود ویدئو‌های خلاقانه و جذاب را ایجاد و ویرایش نمایند. ۳) عکاسی با موبایل: آشنایی با ترفند‌ها و روش‌های عکاسی با استفاده از موبایل شامل می‌شود و مخاطب یاد می‌گیرد عکس‌های حرفه‌ای و زیبا را به‌وسیله دوربین موبایل خود ثبت کند.

وی اضافه کرد: این دوره به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد که مهارت‌های رسانه‌ای خود را در زمینه‌های مختلف تقویت نمایند و از آنها در کسب‌وکارها، تولید محتوا و ارتباط با مخاطبان خود استفاده کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان کرد: زمان برگزاری دوره‌ی آموزشی مهارت‌های رسانه‌ای آوین نو در دو جلسه، پنجشنبه‌ها، ۲۰ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ هست که به‌صورت حضوری در شهرستان کرمانشاه برگزار می‌شود و به شرکت‌کنندگان گواهینامه ارائه خواهد شد.

وی گفت: لازم به ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی fandino.ir مراجعه نمایند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • راهنمای کامل دریافت ارز مسافرتی در سال ۱۴۰۳+ فیلم
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی