Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@00:11:41 GMT

سلیمان‌زاده: تیم‌های بزرگ ایران را بردیم

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۶۷۷۲

سلیمان‌زاده: تیم‌های بزرگ ایران را بردیم

هافبک آلومینیوم معتقد است برتری مقابل پرسپولیس و تراکتور کارشان را در ادامه فصل سخت‌تر خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رامتین سلیمان‌زاده با بیان اینکه نمایش خوبی مقابل تراکتور ارائه دادیم، اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم از یک بازی سخت سه امتیاز کامل را بگیریم و از نظر روحی به شرایط بهتری برسیم. دو هفته دشوار داشتیم، اما خدا را شکر برتری برابر پرسپولیس و تراکتور که تیم‌های بزرگ فوتبال ایران هستند، ما را در وضعیت خوبی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با تاکید بر اینکه مقابل تراکتور کاملابا برنامه بودیم، ابراز کرد: آنالیز خوبی از تراکتور داشتیم؛ می‌دانستیم آنها در عقب زمین بازی‌سازی می‌کنند و در زمین حریف به دنبال گردش توپ هستند؛ به همین خاطر پشت نیمه جمع شدیم و به دنبال ایجاد ضد حملات بودیم. کاملا هدفمند و با برنامه بودیم.

 

هافبک با تجربه آلومینیوم یادآور شد: طبیعی است وقتی در تبریز از تراکتور جلو می‌اُفتید، کمی عقب بکشید ولی با این وجود می‌توانستیم در نیمه دوم و روی ضد حملات، به گل‌های بعدی هم برسیم. البته ممکن بود فوتبال آن روی خود را هم به ما نشان دهد و بازنده شویم. ما خوب بازی کردیم و کم‌اشتباه بودیم؛ البته شانس هم آوردیم که تراکتور از موقعیت‌های خود استفاده نکرد.

 

سلیمان‌زاده درباره داوری دیدار با تراکتور عنوان کرد: در مجموع داوری بدی شاهد نبودیم، اما به نظرم در صحنه‌های ۵۰-۵۰ داور به نفع تراکتور سوت می‌زد. در ۲۰ دقیقه آخر هم که تعداد سوت‌ها بالا رفت، تیم ما خیلی اذیت شد چراکه در هر درگیری تاکتیکی بین بازیکنان، برای تراکتور خطا می‌گرفتند. در صحنه پنالتی هم داور ۱۰۰ درصد تصمیم درستی داشت چون من نزدیک صحنه بودم و دیدم که دروازه‌بان تراکتور روی بازیکن ما خطا کرد. یک صحنه مشکوک دیگر هم بود که کارشناسان داوری باید درباره آن نظر بدهند، اما به نظرم آن صحنه هم خیلی مشکوک بود.

 

او درباره عملکرد درخشان آلومینیوم در نخستین سال حضور در لیگ برتر عنوان کرد: قطعا با عملکردی که داشتیم و دو بردی که مقابل پرسپولیس و تراکتور به دست آوردیم، شخصیت بالایی پیدا کردیم و تمام تیم‌ها روی ما حساب ویژه‌ای بازی می‌کنند. از این به بعد کار ما سخت‌تر است و باید با تمرینات و تمرکز بالاتر، نمایش بهتری برابر حریفانمان داشته باشیم.

 

هافبک آلومینیوم در خصوص دیدار پیش روی این تیم برابر سایپا ابراز کرد: شرایط این مسابقه با بازی مقابل پرسپولیس و تراکتور متفاوت است؛ لیگ برتر امسال طوری شده که شما یک تیم مطرح را می‌برید، اما ممکن است برابر تیم‌هایی که کم نام و نشان‌تر هستند، نتیجه را واگذار کنید؛ قطعا ما می‌خواهیم از شرایط میزبانی مقابل سایپا استفاده کنیم و با تمرکز و تلاش بیشتر نسبت به تمام بازی‌های قبل به برتری برسیم.

 

سلیمان‌زاده یادآور شد: جای تک تک هواداران آلومینیوم را در بازی‌های خانگی و حتی بیرون از خانه احساس می‌کنیم و مطمئن هستیم اگر حضور آنها بود، تیم ما قدرت بیشتری پیدا می‌کرد. نتایج اخیرمان به ویژه دو پیروزی مقابل پرسپولیس و تراکتور را به تمام آنها تقدیم می‌کنیم و امیدوار هستیم حمایت‌هایشان را تا ادامه این روند از تیم داشته باشند.

آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس و تراکتور سلیمان زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۶۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان؛ غافلگیری بزرگ

با توجه به شکست عجیب در اراک و حذف در یک جام قاعدتا باید منتظر تغییراتی در ترکیب خط دفاعی پرسپولیس باشیم، اما به نظر نمی‌رسد اوسمار ترکیب تیمش را به‌هم بریزد کما اینکه پرسپولیس وقتی گل خورد که پنج تعویضش را انجام داده بود و گل‌های سوم و چهارم را زمانی دریافت کرد که با شش تعویض بیشتر از ۵۰ درصد ترکیبش تغییر کرده بود.

با این وجود محرومیت دانیال حداقل یک تغییر را حتمی خواهد کرد و اگر بیرانوند وعالیشاه به ترکیب برگردند شاید نسبت به بازی قبل در اراک بین یک تا سه تغییر را در ارنج اصلی سرخ‌ها شاهد باشیم که احتمال آن حداقل در مورد کاپیتان تیم زیاد نیست.

با توجه به اینکه ظاهرا بیرانوند به این بازی رسیده به ارنج اصلی باز خواهد گشت آن هم با کمترین تمرین دروازه‌بانی که ریسکی به حساب می‌آید. البته با احتمال ضعیف‌تر شاید رفیعی در دقیقه نود در ارنج بماند.

 با وجود اشتباهات یا بهتر بگوییم ضعف گولسیانی و کنعانی در برخی لحظات بازی اراک بعید است آن‌ها مقابل سپاهان فیکس نباشند.

عبدالکریم گزینه معتمد اوسمار در این پست است و جدال او با رامین رضاییان جالب خواهد شد.

با توجه به محرومیت دانیال، اوسمار باید از بین وحدت و فرجی یکی را انتخاب کند که هر کدام ریسک مخصوص خود را دارد. وحدت بعد از حدود یک ماه مصدومیت برگشته و فرجی در اراک نمایش خوبی نداشته، اما شانس وحدت بیشتر خواهد بود.

بعید است زوج سروش و ریگی دست بخورد و این دو هافبک باید مقابل تیم سابق‌شان جنگ وسط زمین را ببرند.

با وجود آن زخم عمیق روی آشیل پا اورونوف مثل بازی‌های قبل در این پست بازی می‌کند و نقطه امید سرخ‌ها در فاز حمله است.

با وجود نمایش نه‌چندان جالب ترابی در اراک انتظار می‌رود او در این بازی در فاز تهاجمی تیمش یک وزنه موثر باشد.

اگر عالیشاه به این این بازی رسیده باشد هم شاید فیکس نشود که اگر اینگونه باشد یکی از بین خدابنده‌لو و امیری جای او بازی خواهد کرد که به نظر می‌رسد شانس خدابنده‌لو بیشتر باشد.

برای این پست گزینه دیگری جز عیسی آل‌کثیر وجود ندارد و او باید مقابل تیم سابقش بدرخشد و امید اولی گلزنی تیمش به حساب می‌آید.

پرسپولیس ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند | گئورگی گولسیانی | محمدحسین کنعانی‌زادگان | عبدالکریم حسن | وحدت حنانوف | مسعود ریگی | سروش رفیعی | محمد خدابنده‌لو | مهدی ترابی | اوستون اورونوف | عیسی آل‌کثیر.

 

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی بزرگ با سپاهان
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان؛ غافلگیری بزرگ
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!