Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@22:19:12 GMT

رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۲۱۰۹

رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان به تعویق افتاد

نخستین نشست شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو در سال ۲۰۲۱ با تاکید بر بازگشت ایمن برای برگزاری رویدادهای تکواندو در سال ۲۰۲۱ برگزار شد.

به گزارش ایسنا، نخستین نشست شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو در سال ۲۰۲۱ با تاکید بر بازگشت ایمن برای برگزاری رویدادهای تکواندو در سال ۲۰۲۱ برگزار شد.

در تقویم زمان‌بندی امسال دو رویداد بزرگ بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو و قهرمانی جهان ۲۰۲۱ – ووشی وجود دارد که در این جلسه در مورد اهداف و حضور در المپیک توکیو و مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره آسیا و اروپا تا ماه می (اردیبهشت) بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تصمیم شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۲۱ از مهر ماه به دی ماه سال آینده موکول شد و این رقابت ها در همان کشور چین برگزار خواهد شد، رقابت های کسب سهمیه المپیک نیز در موعد مقرر برگزار می شود.

در این سال چندین رویداد افتتاحیه شامل مسابقات آزاد جهانی تکواندو زنان، چالش گرندپری فدراسیون جهانی تکواندو، رقابت‌های محلی فدراسیون جهانی تکواندو و نمایش مهارت‌های فوق العاده استعدادهای درخشان جهان برگزار می‌شود.

"دکتر چو" رییس فدراسیون جهانی تکواندو گفت: شروع رقابت‌ها برای ورزشکاران، طرفداران و آینده ورزش تکواندو در اولویت قرار دارد اما با این حال ما باید اطمینان حاصل کنیم که برنامه‌های کاملی را برای برگزاری ایمن رویدادها در نظر گرفته‌ایم. در این زمینه عجله ای نداریم و از راهنمایی متخصصان بهره می‌بریم.

سلامت همه برای ما اهمیت فراوانی دارد و جا دارد از میزبانان و برنامه‌ریزان مسابقات برای هماهنگی‌های برگزاری ایمن تشکر کنم. امسال رویدادهای فوق العاده‌ای پیش‌رو داریم که بزرگترین آنها بازی‌های المپیک و پارالمپیک و قهرمانی جهان است؛ پس از آن رویدادهای هیجان انگیز و جدیدی را نیز در برنامه داریم. ما امید داریم که سال خوبی برای تکواندو رقم بخورد.

جلسه بعدی شورای فدراسیون جهانی تکواندو ۲۲ تا ۲۴ آوریل (۲ تا ۴ اردیبهشت‌ماه) به صورت حضوری و در سرایط قرنطینه برگزار خواهد شد و در صورتیکه شرایط برگزاری حضوری محقق نشود، ۲۱ آوریل (یکم اردیبهشت‌ماه) انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو فدراسیون جهانی تکواندو تکواندو در سال ۲۰۲۱ قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد

به گزارش "ورزش سه" مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان با حضور 29 تیم در صربستان پیگیری می‌شود.

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با هدایت آرش صادقیانی سرمربی تیم ملی زیر 17 سال کشورمان در این رقابت‌ها شرکت کرده است، امروز (شنبه، هشتم اردیبهشت) در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین‌تایپه رفت و با شکست حریف فینالیست شد.

تیم ایران در این دیدار سه بر دو به پیروزی رسید تا ششمین برد خود در این رقابت‌ها را به دست آورد و راهی دیدار نهایی شود. تیم ایران در ست‌های اول و دوم با امتیاز مشابه 26 بر 24 مغلوب حریف شد، اما در ست‌های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 16 و 20 بر 18 به پیروزی رسید تا فینالیست شود.

سرمربی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران درباره عملکرد تیم کشورمان در این رقابت‌ها گفت: تیم ایران در گروه D با تیم‌های اوگاندا، آلمان و بلژیک همگروه بود که در سه مسابقه مرحله مقدماتی موفق به شکست حریفان با نتیجه دو بر صفر شد و به عنوان صدرنشین گروه به مرحله بعد صعود کرد.

آرش صادقیانی تصریح کرد: والیبالیست‌های کشورمان در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان با هلند روبرو شدند و این تیم را نیز شکست دادند تا در مرحله یک چهارم نهایی با ایتالیا روبرو شوند و این تیم را نیز از پیش رو برداشتند.

وی با بیان این‌که از ساعت 10:30 امروز (شنبه، هشتم اردیبهشت) به وقت تهران و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین‌تایپه رفتیم، گفت: خوشبختانه با شکست این تیم راهی دیدار نهایی شدیم.

سرمربی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران با یادآوری حضور چهار تیم قدرتمند ترکیه، ایران، چین‌تایپه و آلمان در مرحله نیمه‌نهایی گفت: ایران با شکست چین تایپه به فینال صعود کرد و در طرف مقابل تیم آلمان هم موفق به شکست سه بر دو ترکیه شد و به دیدار نهایی صعود کرد تا حریف ایران در فینال شود.

وی در پایان گفت: تا کنون مسابقات به صورت دو برد از سه ست برگزار شده بود و در مرحله نیمه‌نهایی و دیدارهای رده‌بندی و فینال، رقابت‌ها به صورت سه برد از پنج ست برگزار می‌شود.

دیدار نهایی مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان ساعت 19 روز یکشنبه نهم اردیبهشت به وقت محلی (صربستان) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند