Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با خجسته میلاد حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و روز مادر، برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما رنگ و بوی فاطمی می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و‌ روز مادر، ویژه برنامه خانه های فاطمی در ساعت ۱۷ با قرائت حدیث شریف کساء و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین انصاریان از این شبکه پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
      همچنین محفل قرآنی در شام میلاد بعد از اذان مغرب و عشاء در ساعت ۱۸:15 تا ۱۹:۳۰ از مسجد مقدس جمکران برگزار و دعای توسل نیز در ساعت ۱۹:۳۰ از این مکان مقدس پخش می‌شود .     در این شب نورانی ویژه برنامه ایی از حرم مطهر حضرت رضا علیه السلام ساعت 21 با حضور کارشناسان و مادحین اهل بیت علیهم السلام به سمع و نظر مخاطبان گرامی می رسد.     از دیگر برنامه های شب میلاد صدیقه طاهره سلام الله علیها ، ارتباط مستقیم با حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در ساعت ۲۳:۳۰ با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسینی قمی است ، ویژه برنامه «خوشبخت» با محوریت خانواده و ولادت این بانوی گرانقدر در ساعت ۹ صبح تقدیم نگاه مخاطبان می شود.     چهارشنبه 15 بهمن مصادف با روز ولادت باسعادت بانوی گرامی اسلام ، کاروان قرآنی انقلاب به مناسبت ولادت رهبر کبیر انقلاب در شهرستان خمین و بیت حضرت امام رحمت الله علیه مرام انس با قرآن را با قرائت قاریان ممتاز و بین المللی قرآن کریم در ساعت 12:45 برگزار که بصورت زنده از این شبکه پخش خواهد شد.      قرائت دعای امین الله ساعت 19:30 از حرم مطهر امام رضا علیه السلام و همچنین  از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها  ویژه برنامه ایی در ساعت ۲۳:۱۵ برقرار می‌شود و دلهای عاشقان دختر گرامی نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم را روانه صحن و سرای مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها خواهیم کرد.     از دیگر برنامه های روز ولادت در شبکه قرآن و معارف سیما، برنامه «نقش من» با موضوع نقش زنان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ساعت 21 و برنامه «مصباح» ساعت 22 است که روی آنتن این شبکه می‌رود.

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبکه قرآن و معارف سیما رنگ و بوی فاطمی رادیو قرآن شبکه قرآن و معارف سیما سلام الله علیها ویژه برنامه مطهر حضرت حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای «بهروز افخمی» از امشب روی آنتن شبکه نمایش تلویزیون می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی برنامه، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای افخمی از امشب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

در این برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور افخمی، محمدرضا نصراللهی استاد دانشگاه و مرتضی علیزاده کارگردان فیلم «بی‌بدن» به بررسی موضوع سینمای جنایی می‌پردازد.

همچنین میز «نقد سینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق به فیلم «بی‌بدن» و میز «نقد سینمای جهان» با حضور سید حمیدرضا قادری و آرش خوشخو فیلم سینمایی «Dune ۲» را بررسی می‌کند.

سری جدید برنامه «هفت» قرار بود از جمعه گذشته روی آنتن شبکه نمایش برود که به دلیل مشکل فنی پخش این برنامه سینمایی به این هفته موکول شد و از این پس جمعه شب‌ها از ساعت ۲۳ در شبکه نمایش مهمان بینندگان و مخاطبان خود خواهد بود.

کد خبر 750279

دیگر خبرها

  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • خبر‌های رسانه - ۱۳ اردیبهشت
  • «قصه های مجید» و «معصومیت از دست رفته»؛ تدارک تلویزیون برای آخر هفته
  • «مصلحت» و «استشهادی برای خدا» سینمایی‌های سیما در تعطیلات پایان هفته
  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • خشونت در دانشگاه‌های آمریکا برای حفظ آبرو است
  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است
  • روایتی اجمالی از زندگینامه، تحصیلات و خدمات حضرت آیت‌الله رئوفی