Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این مراسم با تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید و قرار دادن دسته گل بر روی مزار شهدای مسجد فائق آغاز شد و در ادامه محسن جوادی؛ معاون امور فرهنگی با اشاره به چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: برای یادآوری آن روزهای باشکوه و یاد و گرامیداشت خاطره کسانی که در آن روزها و در ادامه جنگ تحمیلی و رویدادهای دیگر شهید شدند با مدیران معاونت امور فرهنگی گرد هم آمده‎‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مفهوم شهادت در ادیان مختلف عنوان کرد: مفهوم شهادت در تمام ادیان وجود دارد و حتی در قرآن نیز از پیامبر (ص) با عنوان شهید نام برده شده است که به معنای گواه است. شهدایی که در اینجا در خاک خفته‌‎اند گواه آن هستند که در غوغای زندگی امروزین می‌‎توان یک زندگی آرمانی را دنبال کرد.

وی ادامه داد: آنها با شهادت خود این مسیر را نشان دادند و امیدواریم این آرمان‌‏های متعالی که شهیدان جان خود را برای آن از دست دادند زنده نگه داریم و در این مسیر گام برداریم.

در مراسم تجدید بیعت مدیران معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با آرمان‎‌های امام راحل که در مسجد فائق برگزار شد؛ علیرضا اسماعیلی، مهرزاد دانش، علیرضا صدرالدینی، علی فریدونی، ابراهیم حیدری، ایوب دهقانکار، مهدی حافظی، ابولفضل عربشاهی و مهدی نجفی حضور داشتند.

کد خبر 5137024 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه فجر معاونت فرهنگی وزارت ارشاد علیرضا اسماعیلی انقلاب اسلامی ایران نمایشگاه مجازی کتاب معرفی کتاب پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی رایزنی فرهنگی پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات رونمایی کتاب دهه فجر قاسم سلیمانی نقد کتاب کتاب و کتابخوانی ترجمه انتشارات سوره مهر معرفی نشریات امور فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۲۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار نوراللهی از فرماندهان دفاع مقدس، خسروی مشاور استاندار در امور ایثارگران، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت هفته بزرگداشت معلم، از ۲۲ خانواده معظم شهید فرهنگی استان تجلیل به عمل آمد.

حضور پرشور دانش آموزان از دیگر نکات مهم این مراسم بود.

این تجلیل در حاشیه مراسم «سه شنبه های شهدایی» که هر هفته در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار می شود، انجام شد.

کد خبر 6093632

دیگر خبرها

  • مسجد و مدارس در روز شهادت امام صادق (ع) به هم می‌پیوندند
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • مدیران فرهنگی به احیای آموزش هنر خوشنویسی توجه داشته باشند
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل