Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.


در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود.

چرا سه کلیک بهترینه ؟

چون قیمتش خیلی مناسبه چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی چون سه کلیک همیشه باهاته چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی چون با سه کلیک تورلیدر خودتی چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی بازم بگیم..؟

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز 1400 ادامه داره.... در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

 

 

 

 

 

 

سه کلیک تا کیش

حالا که بحث سفر شد، خوبه که چند نکته جذاب درباره بهترین غذاهای محلی در تور کیش سه کلیک بهتون بگیم تا اگه یه روزی تصمیم سفر به کیش رو گرفتید، اونا رو امتحان کنید..!

بهترین غذاهای محلی در تور کیش سه کلیک

هدف اکثر ما در سفر به جزیره زیبای کیش تفریح، استراحت و البته خرید کردن است. اما نباید فراموش کنیم، غذاهای محلی هر منطقه‌ای را می‌توان بخشی از جاذبه‌های آن منطقه و نشان دهنده فرهنگ و آداب و رسوم ساکنان بومی آن دانست. در سراسر کشور عزیزمان ایران قومیت‌های مختلفی زندگی می‌کنند که هر کدام غذاهای سنتی مخصوص به خود را دارند. پیشنهاد می‌کنیم هنگام سفر به هر شهری فرصت امتحان کردن غذاهای محلی آن شهر را از دست ندهید. کیش هم از این قاعده مستثنی نیست. بر عکس تصور عامه که فکر می‌کنند کیش یکی از اماکن نوساز و مدرن ایران است؛ این جزیره پیشینه تاریخی کهنی دارد و بومیان این جزیره صد‌ها سال است که در کیش ساکن شده‌اند و سنن خود را به وجود آورده‌اند و غذاهای سنتی مخصوص خود را پخته‎اند. غذاهای سنتی جزیره کیش نشان دهنده موقعیت جغرافیایی و ساحلی آن بوده و بیشتر از انواع ماهی‎ها و سایر آبزیان تهیه می‌شوند.

فراموش نکنید اکثر ساکنان بومی جزیره عرب زبان هستند و غذاهای عربی هم معمولاً تند هستند؛ برخی از غذاهای سنتی کیش هم تندی خاصی دارند که به دلیل استفاده از ادویه‌های مخصوص منطقه می‌باشد.

 

سمک مشوی

سمک مشوی از بهترین غذاهای محلی در تور کیش است که از خوشمزه‌ ترین آن‌ها نیز محسوب می‌شود. همان طور که می‌دانید ماهی یکی از اصلی ترین مواد غذایی ساکنین جنوب ایران می‌باشد. بومیان کیش نیز از این قاعده مستثنی نیستند و در بیشتر غذاهای سنتی این خطه ماهی یکی از اصلی‌ترین مواد سازنده غذا می‌باشد. سمک مشوی نوعی ماهی سرخ شده است که به سبک خاصی پخته و سرو می‌شود. البته شما می‌توانید این غذا را به صورت کبابی هم سفارش دهید. برای آماده کردن این غذا، ماهی را به همراه ادویه‌های مخصوص تند عربی، سبزیجات خوش طعم و روغن فراوان سرخ می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم در تور کیش فرصت امتحان کردن این غذای خوشمزه سنتی را از دست ندهید.

مرگوگ یا مرقوق از بهترین غذاهای محلی در تور کیش

مرگوگ یا مرقوق در حقیقت نوعی خورش مخصوص منطقه کیش است که تنها در همین جزیره می‌توانید آن را امتحان کنید. مرگوگ را می‌شود با برنج سفارش داد و یا با نان میل کرد. مرگوگ یکی از غذاهای محبوب بومیان کیش محسوب می‌شود که با گوشت استخوان‌دار و انواع سبزیجات مانند بادمجان، سیب زمینی، فلفل سبزو گوجه فرنگی همراه با ادویه‌های مخصوص درست می‌شود. هر کدام از این مواد جداگانه پخته می‌شوند و سپس با هم ترکیب می‌گردند. برای تهیه‌ این غذا ابتدا باید آرد سنگک را الک کنید و با آب ولرم به صورت خمیر در بیاورید. پس از این که خمیرتان کمی استراحت کرد و حجمش دو برابر شد آن را به صورت دایره‌هایی با قطر یک سانت برش بزنید. بعد گوشت و بادمجان را ریز خرد می‌‌کنید و هر کدامش را جداگانه تفت می‌‌دهید و پس از آماده شدن آن‌ها، تمامی مواد را با هم قاطی کرده و خمیر برش زده شده را به مواد در حال پخت اضافه می‌‌کنید. در آخر با افزودن چاشنی‌‌های مورد نظر می‌‌گذارید تا خوب جا بیافتد و سپس نوش جان کنید. شما هم در تور کیش با خوردن این غذای خوشمزه عاشق آن خواهید شد. در رستوران‌های سنتی جزیره کیش می‌توانید مرگوگ را سفارش دهید و از خوردن آن لذت ببرید.

برنج شکری یا محمر یکی از بهترین غذاهای محلی در تور کیش

یکی از بهترین غذاهای محلی کیش که نباید در تور کیش فرصت امتحان کردن آن را از دست بدهید، برنج شکری یا محمر می‌باشد. با صرف این غذا تجربه‌ای تازه از ترکیب مزه‌ها پیدا خواهید کرد. این غذا نوعی برنج شیرین است که به همراه ماهی سرو می‌شود. افرادی که غذاهای شیرین مانند شیرین پلو یا خورش‌های شیرین مانند آلو اسفناج را دوست دارند، از محمر نیز خوششان خواهد آمد.

مضروبه از بهترین غذاهای محلی در تور کیش

همان طور که گفتیم بیشتر غذاهای محلی جزیره کیش یا از ماهی درست می‌شود و یا با ماهی سرو می‎شوند. مضروبه نیز از دیگر غذاهای سنتی بومیان کیش می‌باشد که ماده اصلی آن ماهی است. برای پختن این غذای محلی از ترکیبی از ماهی، نوعی سبزی محلی مخصوص و سیر استفاده می‌شود. در این غذا به جای این که ماهی را سرخ کنند آن را به همراه سبزی و سیر می‌پزند. مضروبه طعم و بوی بسیار دلپذیری داشته و از خوشمزه‌ترین غذاهای محلی کیش به حساب می‌آید. در تور کیش برای یک بار هم که شده مضروبه را سفارش دهید و از خوردن آن لذت ببرید.

هریسه از بهترین غذاهای محلی در تور کیش

اگر شما هم یکی از طرفداران پر و پا قرص حلیم هستید و فرصت خوردن این غذای مقوی را از دست نمی‌دهید، در تور کیش حتماً هریسه را امتحان کنید. هریسه نوعی حلیم مخصوص است که ساکنین بومی جزیره کیش با روشی خاص آن را طبخ می‌کنند. برای آماده کردن این غذا گندم، گوشت، آرد و شکر را با هم می‌پزند و در نهایت ادویه‌های گرمی مانند هل و دارچین را به آن اضافه می‌کنند. هریسه نیز مانند هر حلیم دیگری که تا به حال امتحان کرده‌اید، خوشمزه و خوش بو خواهد بود.

برنج مجبوس از بهترین غذاهای محلی در تور کیش

برنج مجبوس یکی از غذاهای سنتی مقوی جزیره کیش می‌باشد. این برنج به سبک پلویی و با استفاده از نوعی ادویه خاص عربی طبخ می شود، در پخت این غذا از گوشت، مرغ یا ماهی استفاده می‌کنند. برنج مجبوس از غذاهای تشریفاتی جزیره محسوب می‌شود. بومیان جزیره در مراسم‌های خاصی مانند عروسی یا مهمانی‌های خاص از این غذا برای پذیرایی از مهمانان خود استفاده می‌کنند. اگر روزی در تور کیش مهمان خانه یکی از بومیان جزیره شوید، حتماً از شما با برنج مجبوس پذیرایی می‌کنند.

 

در تور کیش اگر هوس خوردن این غذاهای محلی را کردید بهتر است به جای رستوران‌های شیک و بین المللی به یکی از خانه‌های بومی جزیره بروید و در آن جا سفارش بدهید تا غذای محلی مورد نظرتان را برایتان بپزند. اما به خاطر داشته باشید که باید از روز قبل سفارش غذای خود را به مسؤولین این خانه‌ها بدهید تا غذای شما به موقع آماده شود.

برچسب هارپورتاژ

منبع: شریان

کلیدواژه: رپورتاژ غذاهای سنتی جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۳۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف گوشت از بیشتر غذاهای میزبان در المپیک پاریس!

غذای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس ترکیبی از نان تازه پخته‌شده، پنیرهای خاص و انواع سبزیجات خواهد بود. البته غذاهای لذیذی که توسط سرآشپزهای مشهور فرانسوی تهیه شده‌اند نیز در منو گنجانده شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در طول بازی‌ها، روزانه حدود ۴۰ هزار وعده غذا برای بیش از ۱۵ هزار ورزشکار از ۲۰۰ کشور مختلف که در دهکده‌ی المپیک مستقر هستند، سرو می‌شود. بازدیدکنندگان نیز می‌توانند در مکان‌های مختلف بازی‌ها از خوراکی‌های مخصوصی که به همین منظور تهیه شده، لذت ببرند.

شرکت فرانسوی خدمات غذایی Sodexo Live که مسئولیت پذیرایی در دهکده‌ المپیک و ۱۴ مکان بازی‌های پاریس را برعهده دارد، اعلام کرده که ۵۰۰ دستور غذای مختلف تهیه کرده است. 

به منظور ارائه هر چه بیشتر گزینه‌ها، وعده‌های غذایی ارائه شده بر اساس چهار نوع غذا خواهد بود: فرانسوی، آسیایی، آفریقایی و کارائیب و غذای بین‌المللی.

برگزارکنندگان پاریس ۲۰۲۴ وعده داده‌اند که بازی‌ها را پایدارتر و سازگارتر با محیط زیست کنند و این شامل تلاش‌هایی برای کاهش استفاده از پلاستیک می‌شود. به همین منظور، رستوران اصلی دهکده فقط از ظروف قابل استفاده مجدد استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، برگزارکنندگان می‌گویند تمام وعده‌های غذایی بر اساس محصولات فصل خواهد بود و ۸۰ درصد آن محصولاتی هستند که در خود فرانسه تولید شده‌اند. 

فیلیپ وورتز، رئیس بخش غذا و نوشیدنی کمیته‌ پاریس ۲۰۲۴، می‌گوید: غذاهای گیاهی ۶۰ درصد از موارد برای بازدیدکنندگان در مکان‌های برگزاری را تشکیل خواهد داد که از جمله می‌توان به هات داگ گیاهی اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • حذف گوشت از بیشتر غذاهای میزبان در المپیک پاریس!
  • این غذاهای دوست‌داشتنی دشمن مغزتان هستند؛ فراموشی در ۷۰ سالگی در انتظارتان است
  • غذاهای ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس چه خواهد بود؟
  • غذاهای محلی ریشه در آداب‌و رسوم جامعه دارد
  • ۶۰ درصد غذا های المپیک پاریس «غیرگوشتی» است
  • ۶۰ درصد غذاهای المپیک پاریس «غیرگوشتی» است
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • المپیک با طعم سبزیجات
  • با یک کلیک به هر جا که می خواهید سفر کنید
  • بی‌نمک زندگی کنید!