Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@23:32:32 GMT

تأکید مجدد سلطانی‌فر برای مداوای علی انصاریان

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۴۰۶۷

تأکید مجدد سلطانی‌فر برای مداوای علی انصاریان

وزیر ورزش و جوانان در تماس با رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی، گفت: همه امکانات حمایتی و درمانی فدراسیون برای بهبود علی انصاریان را به کار بگیرید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در تماس تلفنی با دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با تأکید مجدد بر دستورات گذشته برای مداوای علی انصاریان پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس گفت: همه امکانات حمایتی و درمانی فدراسیون برای بهبود علی انصاریان به کار بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: ویروس منحوس کرونا روزهای سختی را بر مردم و ورزشکاران تحمیل کرده و همه باید ضمن مبارزه و پیشگیری از شیوع این مشکل جهانی، به ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و برنامه‌های آن کمک کنیم.

اژدری: سطح اکسیژن علی انصاریان روی 30 درصد است

سلطانی‌فر ضمن آرزوی بهبودی برای علی انصاریان گفت: برای سلامتی هر چه سریعتر او از صمیم دل دعا می‌کنم و امیدوارم خبر بهبودی او را بشنویم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علی انصاریان مسعود سلطانی فر مسعود سلطانی فر ورزش و جوانان علی انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۴۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های تنیس تور جهانی تنیس جوانان در زمین‌های تنیس آسایش ساری برگزار شد تا تکلیف نفرات برتر هفته نخست مشخص شود. در بخش انفرادی پسران، پارسا اشجاری با نتیجه (۳-۶ و ۱-۶) کیارش حنیفی را برد و قهرمان شد، دانیال مشتاقی‌فر و سام پازوکی نیز مشترکا سوم شدند.

در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی با نتیجه (۱-۶ و ۱-۶) هانا سلطانی را مغلوب کرد و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد. کیمیا ثاقب تهرانی و ملینا عباس نیز عنوان سومی مشترک را از آن خود کردند.

در بخش دونفره نیز تیم پارسا اشجاری – کیارش حنیفی با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ از سد مهراد منصوری- بردیا شریفی عبور کردند و در جایگاه نخست ایستادند. در بخش دختران نیز کیمیا ثاقب تهرانی – یاسمن یزدانی با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ مقابل بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به برتری رسیدند و قهرمان شدند.
این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس آسایش مازندران آغاز و امروز با انجام دیدارهای نهایی به پایان رسید. سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداور نشان سفید کشورمان بود و امیر مهذب‌نیا مدیریت بازی‌ها را بر عهده داشت.

کد خبر 6091367

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • تأکید مجدد السیسی بر ضرورت آتش بس و ارسال کمک های بشردوستانه به غزه
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال