Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه توجیهی و مراسم قرعه دانش‌آموزان شرکت کننده در چهارمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی ویژه دانش‌آموزان مراکز دارالقرآن الکریم سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، شب گذشته جلسه توجیهی و مراسم قرعه دانش آموزان شرکت کننده در چهارمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی ویژه دانش آموزان مراکز دارالقرآن الکریم سراسر کشور یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی استان سمنان با حضور میکائیل باقری، معاون مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش علی اکبر عرب خراسانی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان و سایر مسئولان ستادی و استانی در بستر شبکه شاد برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم براساس قرعه کشی صورت گرفته گروه های دانش آموزی شرکت کننده استان های فارس ، مازندران و خوزستان به ترتیب آغاز کننده مسابقات در بخش همخوانی خواهند بود و سایر گروه های شرکت کننده نیز بر ترتیب قرعه کشی که در روز مسابقات انجام خواهد شد به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین در ابتدای این مراسم ضمن بیان نکات مهمی در زمینه داوری، شیوه برگزاری مسابقات به دانش آموزان شرکت کننده در این دوره از مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی گوشزد شد.

لازم به ذکر است مجموعاً از ۳۲ استان، ۲۵ استان در حوزه دختران و ۲۵ استان در حوزه پسران در مرحله کشوری حاضر شدند و از این ۵۰ گروه، ۱۰ گروه در بخش دختران و ۱۰ گروه در بخش پسران برای مرحله نهایی انتخاب شدند که ۱۳ و ۱۴ بهمن‌ماه به صورت غیر حضوری اما با حضور اساتید در محل دبیرخانه این دوره از مسابقات مدیحه‌سرایی، در استان سمنان، برگزار می‌شود.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقات قرآنی قرآن کریم قرآن مسابقات همخوانی مدیحه سرایی دانش آموزان شرکت کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۵۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مدیر دبستان امیرکبیر گفت: دانش آموزان با کسب قبولی در مرحله اول به مرحله نیمه نهایی این مسابقات کشوری راه یافتند.

نسرین غبیشاوی گفت: در این دوره از مسابقات سه کلاس پایه ششم شرکت کرده بودند و کلاس ششم میعاد یک با هدایت سیده ملیحه شریعتی توانست با موفقیت در مرحله اول کشور به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

وی افزود: آزمون مرحله نیمه نهایی این لیگ علمی بیست اردیبهشت در کشور برگزار می‌شود.

غبیشاوی خاطرنشان کرد: دانش آموزان در دوره چهاردهم به مرحله نیمه نهایی و در دوره شانزدهم لیگ علمی بین المللی پایا به مرحله نیمه نهایی و نهایی راه پیدا کرده بودند.

وی افزود: امسال نزدیک به ده هزار دانش آموز در این مسابقه علمی با هم رقابت کردند.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است
  • شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم
  • آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد