Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@15:21:56 GMT

۱۶ فیلم جشنواره فجر در خرمشهر اکران می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۵۹۷۰

۱۶ فیلم جشنواره فجر در خرمشهر اکران می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر ظهر امروز سه‌شنبه در این خصوص بیان کرد: ۱۶ فیلم در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با حمایت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند از پانزدهم تا بیست و دوم بهمن سال جاری در خرمشهر اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی آبیار با اشاره به اینکه اکران فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهرستان خرمشهر برگزار خواهد شد، افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا با شرایط خاص و ویژه‌ای در برگزاری جشنواره فیلم فجر مواجه هستیم اما با تلاش معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند و با همکاری مدیریت شرکت بهمن سبز خوزستان، تعدادی از فیلم‌های جشنواره در این منطقه اکران می‌شود.

وی از عموم مردم و اهالی فرهنگ و هنر برای تماشای فیلم‌ها دعوت کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که تاکنون صورت گرفت، مقرر است که فیلم‌های جشنواره در سینما نخل خرمشهر با ظرفیت ۳۰ درصد و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اکران شوند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر با تأکید بر اینکه خرید بلیط‌های جشنواره به صورت تک نفره و از طریق اینترنتی امکان‌پذیر است، تصریح کرد: با توجه به محدودیت در ظرفیت سالن، خریداران این بلیط‌ها از طریق کد ملی بررسی می‌شوند تا در صورت ثبت آزمایش مثبت کووید- ۱۹ امکان ورود به سینما را نداشته باشند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر در خصوص مراسم آغازین این جشنواره، توضیح داد: مراسم افتتاحیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در تاریخ ۱۵ بهمن سال جاری ساعت ۱۷ با حضور مسئولان منطقه، هنرمندان و عوامل فیلم سینمایی دسته دختران در سینما نخل خرمشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

آبیار اضافه کرد: پس از همه‌گیری بیماری کووید- ۱۹، بسیاری از مشاغل از جمله سینماها تحت تأثیر آن قرار گرفتند و متحمل خسارت‌های سنگین شدند.

کد خبر 5137294

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان خرمشهر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اکران عمومی جشنواره فیلم فجر دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه انقلاب اسلامی ایران گرگان بوشهر آمار کرونا شهرستان کرج شیراز لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها شهرکرد فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره فیلم فجر منطقه آزاد اروند شهرستان خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، علی فرخنده با بیان اینکه در دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور یادمان پروفسور معتمدنژاد به میزبانی خراسان جنوبی حدود ۶۰۰ نفر ثبت نام و آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند ، گفت:  پس از بررسی و داوری اولیه آثار، تعداد ۴۱۷ اثر تأیید شده و  در ادامه توسط دفتر مطالعات برنامه ریزی رسانه‌های وزارت ارشاد داوری می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه از بین ۶۰۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، خراسان جنوبی با ۳۱۴ اثر و خراسان رضوی با ارسال ۱۴۱ اثر به ترتیب بیشترین آثار را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده، افزود: مابقی آثار هم از استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، جنوب کرمان، یزد، خراسان رضوی و شمالی ارسال شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری اختتامیه دومین جشنواره منطقه‌ای شرق کشور در ۲۷ اردیبهشت و روز ارتباطات خبرداد و گفت:  پس از بررسی اولیه، ۱۸۳ اثر به دلیل عدم مطابقت با فراخوان، عدم تناسب تاریخ آثار بر اساس فراخوان و... به جشنواره راه نیافت.
فرخنده با بیان اینکه جشنواره در دو بخش موضوعی و آزاد برگزار می‌شود، گفت: از ۴۱۷ اثر تأیید شده، ۲۵۵ اثر در بخش آزاد و ۱۶۲ اثر در بخش موضوعی است که در بخش آزاد نیز بیشترین اثر به ترتیب در زمینه تیتر و گزارش و در بخش موضوعی هم بیشترین آثار تأیید شده در بخش شعار سال است.
دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور یادمان پروفسور معتمدنژاد با حمایت معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانه مطبوعات استان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • جوی ناپایدار در اروند
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • بارش باران در اروند
  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • اطلاعیه جدید وزارت حمل و نقل عراق درباره انتقال مسافران از اروند رود
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم