Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، به مناسبت دهه مبارک فجر اولین خودپرداز مخصوص کودکان و نوجوانان در سطح کشور با همکاری کانون و مدیریت شعب بانک کشاورزی و با حضور هوشنگ حیدرنژادیان مدیر شعب بانک کشاورزی و جمعی از مسئولان در مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک همدان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با تبریک فرارسیدن طلیعه بهار آزادی و چهل‌ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تشکر از حضور مدعوین ابراز امیدواری کرد که کانون بتواند با همکاری و مشارکت ادارات و سازمان‌ها و شعب بانک‌ها اتفاق‌های خوبی را برای کودکان و نوجوانان رقم بزند.

بهناز ضرابی‌زاده افزود: هدف اصلی ما این است که شرایط مناسب و بهینه‌ای را برای کودکان و نوجوانان فراهم کنیم تا بتوانند راهشان را به خوبی طی و برای ورود به جامعه بزرگ‌تر تمرین کنند.

هوشنگ حیدرنژادیان، مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان با تشکر از مساعدت و پیگیری‌های مدیرکل کانون مبنی بر ایجاد شرایط و امکانات مناسب جهت رفاه حال کودکان و نوجوانان، افتتاح اولین خودپرداز مخصوص کودکان و نوجوانان را اقدامی مبارک برای این قشر خواند و گفت: امروزه، آموزش سواد اقتصادی برای کودکان و نوجوانان مبحثی ضروری بوده و داشتن آن در دنیای امروز امری کلیدی و ارزشمند است.

‏وی مهم‌ترین اصل در اقتصاد را تشکیل سرمایه برشمرد و ادامه داد: برای این کار باید پس‌انداز کرد و این موضوع باید در خانواده‌ها نهادینه شود و نقش آموزشی کانون قطعا در این  مورد محوری و کلیدی است.

حیدرنژادیان اظهار کرد: کانون می‌تواند اهمیت و نقش این کار را به کودکان و نوجوانان به خوبی آموزش دهد و پس‌انداز کردن را از کودکی به آنها بیاموزد.

‏در ادامه برنامه از برگزیدگان آفرین‌واره عکس برداشت محصول که در فصل تابستان برگزار شده بود تقدیر به عمل آمد.

‏این آفرین‌واره در تابستان امسال توسط کتابخانه پستی ملایر برگزار شد که نزدیک به ۱۸۰ نفر از سراسر کشور در آن شرکت کردند و ۵۸۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد که جوایز برگزیدگان توسط بانک کشاورزی استان همدان تهیه و به شکل دورسپاس از همه شرکت‌کنندگان تقدیر شد.

لازم به ذکر است لوح سپاس و هدیه شرکت‌کنندگان از طریق پست به نشانی آن‌ها ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: بهناز ضرابي زاده كانون پرورش همدان کودکان و نوجوانان بانک کشاورزی استان همدان شعب بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۷۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  زهرا آب سوران بیان کرد: با تشکیل دبیرخانه استانی جشنواره نوزدهم ۲۰ اثر به این دبیرخانه ارسال شد که پس از پایش، ۱۰ گروه نمایش طی روز‌های ۸ و ۹ اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید فرخی ارومیه به رقابت خواهند پرداخت.   آب سوران ادامه داد: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی با هدف عمومی سازی و مردم سازی نمایش در جامعه و فضا سازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی و با شعار «این صحنه خانه‌ی ماست» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان